Gast Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Heb van horen zeggen dat het mogelijk is dat ze via update een virus op je ontvanger kunnen over brengen, is daar iets van aan ? Als dit in de verkeerde forum zit ja sorry dan en als dit niet mag verteld worden (paniek) mijn excuus bij voorbaat !!
prutsie Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Indianenverhalen, Bullshit (=stierenpoep). kan dus niet. het enige wat kan is dat je tijdens het flashen door bv. stroomuitval, of het vastlopen van je pc de update verknalt, en in het allerslechtste geval de bootstraploader niet meer benaderbaar is. je ontvanger zal dan in veel gevallen terug moeten naar de importeur / fabrikant om hier opnieuw te worden geprogd. dit is worst case scenario, en komt bijna nooit voor. Peter. nog even een aanvulling. er is inderdaad een 1 aprilgrap geweest met de Humax in combinatie met de gepatchte software van dinges (hoe heet 'ie ook alweer). de software was dusdanig beveiligd dat derden die hier wat aan veranderden iets triggerden waardoor op 1 april de ontvanger op tilt ging. niets ernstigs trouwens, even nieuwe firmware erop en klaar. probleem opgelost. ah... dinges = planet hemp. (ouwe dag) Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 31 juli 2002 Geplaatst: 31 juli 2002 Prutsie, dat ging dus niet alleen op voor de tampered PH patch op maar ook voor de 100% originele van PH zelf hoor. Dat was de reden de 2002G heel snel publiek te maken. En er zijn altijd idioten, en die zullen er ook altijd blijven, die het leuk vinden om de apparatuur van een ander te naar de eeuwige(nou ja bijna eeuwige) jachtvelden te helpen. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen