lucdec2 Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Hallo, zijn er hdtv's waar je een opname kunt maken van de ingebouwde dvb-t ontvanger op een usb stick of netwerkschijf bijvoorbeeld? Ik zie bvb dat de lg 47le5500 cifs ondersteuning biedt. Kan je hier dan een schijf aan mounten en rechtstreekse opnames maken? Wie heeft hier ervaring mee?
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 deze kost wel een beetje. maar voor dvb-t kun je ook een dvb-t receiver nemen met PVR functie daar die schermgrootte en HD niet echt zinvol zijn bij dvb-t ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
sathopper Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik heb de Panasonic P42G20ES die kan zowel digitenne als DVB-C kabel opnemen/timeshiften op een USB harddisk. Werkt prima. Toestel is ook in LCD uitvoering en kost rond de 1049€. Nadeel kan zijn van Panasonic dat opnamens niet zijn te kopieren naar een PC. Sterker nog is je de USB schijf aan een identieke TV aansluit kun je ook niet afspelen. Dit zal wel weer een rechten kwestie zijn.
lucdec2 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Geplaatst: 2 september 2010 Origineel bericht van: sathopper Ik heb de Panasonic P42G20ES die kan zowel digitenne als DVB-C kabel opnemen/timeshiften op een USB harddisk. Werkt prima. Toestel is ook in LCD uitvoering en kost rond de 1049€. Nadeel kan zijn van Panasonic dat opnamens niet zijn te kopieren naar een PC. Sterker nog is je de USB schijf aan een identieke TV aansluit kun je ook niet afspelen. Dit zal wel weer een rechten kwestie zijn. ah zo, wat is het formaat dan van de opname, welke extentie's zie je als je die opgenomen bestanden via pc bekijkt?
Tonskidutch Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 vraag iemand die zo'n kast heeft deze twee heren bijvoorbeeld klik ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
sathopper Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Origineel bericht van: lucdec2 ah zo, wat is het formaat dan van de opname, welke extentie's zie je als je die opgenomen bestanden via pc bekijkt? Geen idee de harddisk wordt geformateerd door de Panasonic en ik kan hem daardoor op de PC niet uitlezen.
Dutchsat Geplaatst: 23 september 2010 Geplaatst: 23 september 2010 Voor de Samsung series (ik heb de B650 serie) zijn er meerdere manieren om op te nemen. Met DLNA / Medialink kan men opnames maken en terugkijken. (werkt bijvoorbeeld met de linksys Mediahub), wil je externe USB Storage gebruiken dan is het volgende forum interessant: http://samygo.sourceforge.net/ VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Gast BBsat Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Dat gaat in ieder geval met deze http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-au...&returnurl= Maar ook met de andere types uit de 7000 serie bij plasma en bij de vergelijkbare series van de LED TV's Heb juist recent gezocht naar dit soort TV's en kwam hier op uit. Maar ook Panasonic heeft er. ga zelf waarschijnlijk toch voor een losse ontvanger met PVR kiezen. Want dan kan je kijken en opnemen tegelijk. Dat gaat met de TV met ingebouwde tuner niet goed omdat er maar 1 in zit. Ben er nog geen tegengekomen met een twin tuner voor DVB-s2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen