angelsport Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Hallo, Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit maar vraag het toch maar even. Bij mij gebeurde het volgende. Ik zat gisteren sport te kijken en wilde omschakelen naar een film kanaal en had ineens geen beeld meer. Meestal komt het na een tijdje wel terug maar in dit geval kwam het niet meer terug. Ik heb gekeken naar mijn cccam.cfg file in die bleek ineens helemaal leeg te zijn maar erachter staat dat het nog 967kb groot is dus dat begrijp ik niet helemaal. kan iemand mij vertellen hoe dit nu ineens kon gebeuren? Heb het forum afgezocht of het al eens bij een ander was gebeurd en te kijken hoe dit op te lossen maar helaas kon niks vinden hierover vandaar mijn vraag. Hoop gauw wat te horen van iemand want ben wel reuze benieuwd wat hier heeft kunnen gebeuren en misschien hoe dit op te lossen. Groet, Angelsport DM800HD SE CCcam 3.2 - 90cm Triax - Rotor
M_Z Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Weet je zeker dat je de config file in de juiste map bekeken hebt? Normaal moet die in de map /var/etc geplaatst zijn. Misschien staat die CCCam.cfg wel meerdere malen in je ontvanger. Wat ook kan is dat je FTP programma nog uit cache de groote weergeeft. Druk eens op F5 of op de knop verversen. M_Z
Gast Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 Je kunt je config file (in het geval dat je gemini hebt) gewoon weer via het blue panel laden. Ook bij andere images gaat dat volgens mij vrij simpel.
angelsport Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2010 M_Z bedankt alvast voor je antwoord, als eerste ja ik weet zeker dat de config file in de goeie map staat en heb bekeken. Ten tweede ja er staan de volgende files in: c 31 1969 CCcam.cfg was eerst gewoon CCcam.cfg c 31 1969 CCcam.cfg.old c 31 1969 ppanelautodownload Ik had voordat dit gebeurde een copie van mijn config file gemaakt en die oude files geprobeert te verwijderen en de copie erin te zetten maar kan de files niet verwijderen? Ik heb nu wel een copie kunnen plaatsen. Maar begrijp niet waarom ik de oude files niet kan verwijderen. Angelsport DM800HD SE CCcam 3.2 - 90cm Triax - Rotor
Zilverster Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 @angelsport, Citaat: Maar begrijp niet waarom ik de oude files niet kan verwijderen. Dat kan met de rechten te maken hebben die je toegewezen hebt aan die file. Probeer het eens door alle rechten toe te kennen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
angelsport Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik snap er niks meer van de rechten die ik altijd heb gehad kunnen nu toch niet ineens verdwenen zijn. Maar het rare is dat ik die files wel in DCC zie maar niet in FTP heel vreemd allemaal. Misschien is het beste dat ik alles opnieuw erop moet gooien wat overigens een nieuwe uitdaging gaat worden voor me. Maar goed aldoende leert men zegt men. Angelsport DM800HD SE CCcam 3.2 - 90cm Triax - Rotor
Zilverster Geplaatst: 27 augustus 2010 Geplaatst: 27 augustus 2010 @angelsport, Citaat: Maar het rare is dat ik die files wel in DCC zie maar niet in FTP heel vreemd allemaal Wanneer je de box kunt benaderen met DCC, kun je ook de rechten aanpassen, opnieuw installeren is dan niet nodig, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
angelsport Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2010 Zilverster, Bedankt voor je informatie maar ik heb toch maar een nieuwe PLi image opgezet met de handleiding van Pli. het is denk ik aardig gelukt. CCcam 2.1.4 eropgezet, config file gecheckt, alle instellingen nagelopen en alles ziet er goed uit maar heb jammer genoeg nog steeds geen beeld. Ik zal wel weer iets kleins over het hoofd zien. Angelsport DM800HD SE CCcam 3.2 - 90cm Triax - Rotor
Gast Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Origineel bericht van: angelsport Ik zal wel weer iets kleins over het hoofd zien. Angelsport Zit je kaart er wel met de chip naar beneden in?
ziggy Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 ik denk dat hij zijn oude ccam cfg terug moet zetten zal wel een persoonlijk zijn geweest. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
SnijdeA Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Voor zover ik weet doet de CCcam het prima met een lege cfg file, tenzij je cardsharing wilt gebruiken, maar dat mag hier niet besproken worden. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Origineel bericht van: SnijdeA Voor zover ik weet doet de CCcam het prima met een lege cfg file, tenzij je cardsharing wilt gebruiken, maar dat mag hier niet besproken worden. Interne cardsharing mag wel worden besproken!
SnijdeA Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 I stand corrected. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen