Satlook Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Citaat: Pieterrr hij heeft gelijk deze lijst is waardeloos!!!!.Nu maar weer terug naar hannibal. Ja maar ik denk dat "pieterrr"zich wel aan "picaan "moet richten inplaats van aan " michel130 ". Niemand is trouwens verplicht om de aangepaste lijst van "picaan "te gebruiken , dus commentaar lijkt mij niet op zijn plaats. Picaan stelt aleen zijn lijst beschikbaar. Waar kan ik eigenlijk de lijst van hanibal vinden? Even proberen tot "satje07 "weer terug is. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
stevie-v Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 http://www.vhannibal.net/ daar kan je die vinden satlook VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
kees hekstra Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Lijst is gewoon niet goed niet meer en niet minder!!!Satlook Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Satlook Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 Citaat: http://www.vhannibal.net/ daar kan je die vinden satlook Bedankt stevie-v DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
minplus Geplaatst: 5 november 2010 Geplaatst: 5 november 2010 En satje is weer terug. Maar, picaan, bedankt voor de opvulling van de leegte. Je aanvullingen hebben hier prima gewerkt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
picaan Geplaatst: 6 november 2010 Geplaatst: 6 november 2010 Het enige wat ik probeer te doen is tijdens de afwezigheid van satje07, in ieder geval canaaldigitaal en tv vlaanderen een beetje op orde te houden. De hele lijst bijwerken heb ik gewoonweg geen tijd voor, dit is echt heel veel werk. Wat satje07 doet neem ik mijn petje voor af. In ieder geval bedankt voor alle positieve reacties en degene die er niets aanvinden ook prima. Ik heb alleen van degene die veel commentaar geven nooit eens een lijst gezien die ze zelf gemaakt hebben. Dus ik zou zeggen eerst eens zelf een lijst maken en dan pas afkraken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen