petry Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Geplaatst: 1 september 2010 Zal de verscheidene mogelijkheden gaan proberen. Kan dit echter niet hier doen, moet ervoor naar mijn ouders. Kan dus ff duren, maar laat zeker wat weten. Kan inmiddels (oranje / rood) beide kaarten testen. De 4026 is echter een rode kaart. Greetz Petry. Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!
ziggy Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 is een aangemelde kaart staat op mijn naam het is alleen jammer dat je maar drie kaarten op je naam kunt krijgen. bedankt voor de reactie en de wijziging heren. vu+solo2,vu+duo,vu+ultimo T90 28.2t/m15w de rest draaibaar.
wortellica Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Heb hier ook een probleem met rode kaart ziggo . heb bij een maat van me vandaag een dm 800c geinstalleerd en de kaart werkt nu niet meer. voorheen had hij een dm 600c en daarin werkte hij wel, heb de cccam gekopieerd van de dm 600c en in de 800c geplaatst maar werkt nog steeds niet cccam 2.1.3. Heeft het soms met enigma 1/2 te maken? o ja hij draait pli
dobie Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Probeer softcam scam 3.5.2 eens. Dat hielp bij mij op mijn dm800C.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen