whatyouneed Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 Dit kwam ik tegen op het het net het heeft een mooie site dus hier is de link http://code.google.com/p/project-valerie/ The aim of project valerie is to create an easy to use full feature media center for all enigma2 based set top boxes. The main improvement to a standard enigma2 installation is that instead of being multimedia support just a nice re on the side, in Project Valerie multimedia support is the key feature. Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
michel130 Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 A, leuk is het net zoiets als jukebox voor mijn popcornhour. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
mebo870 Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 is er iemand die het PC programma dat erbij hoort aan de praat heeft gekregen. The key to happiness. Stay away from idiots
michel130 Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Ik gebruik het niet, heb een popcornhour Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
patje1 Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Ik heb het er nu inmidels een aantal weken op staan. Er wordt zeer grondig aan gewerkt dus regelmatig updates. Is helaas niet geschikt voor dvd structuur dus de VIDEO_TS map maar mkv, avi, m2ts enz werken perfect. Voor mijn dvds geruik ik videojukebox. Het ziet er gelikt uit. Het PC programmatje is een beetje buggy maar als je het eenmaal doorhebt werkt het redelijk. Ik gebruik een dm500hd Patje1 Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
Gast Duolist Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 twee vragen: 1- hoe kan je het pad naar de ontvanger instellen in het PC programma (er wordt gezegd in de settings, maar dat werkt niet)? 2- Ik heb op de HDD een tweetal mappen gemaakt: eentje met films en eentje met TV-series. Uiteraard ook bij de instellingen die mappen opgegeven. Echter: in Valeries interface staan nu keurig die films, maar niet de opnames in de series map. Enig idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen?
alstare Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Ziet er niet slecht uit, ga ik vanavond eens testen
alstare Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 werkt niet op Pli, crasht volledig de box
naitsirhc Geplaatst: 5 januari 2011 Geplaatst: 5 januari 2011 Origineel bericht van: michel130 A, leuk is het net zoiets als jukebox voor mijn popcornhour. Even off topic: Welk jukebox programma gebruik je op de popcorn hour Und TschjuB
Littlesat Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Citaat: werkt niet op Pli, crasht volledig de box Vreemd, want op het PLi forum staat vermeld dat het wel werkt met OpenPli. Maar dan wel met de 2.0.... hij zit nu ook in de feeds maar alleen nog maar via telnet te installeren (omdat de ipk niet het juiste formaat heeft om via het user interface te kunnen installeren). 'opkg install project-valerie' Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
patje1 Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Ga op je pc eens naar je C/programfiles/projectvalerie map. Daar staan een aantal config filetjes. Deze kun je aanpassen. Werkt beter dan direct in het programmatje. Ben er zeker van dat je je firewall even tijdelijk uitzet! Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
deeejeee Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Is dit een stream van je PC of maak je gebruik van een externe server zo als bij de Dreamload plugin? DM8000 ruDREAM Infinity X
the_knarf Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Origineel bericht van: alstare werkt niet op Pli, crasht volledig de box Ik heb het nu al een tijdje draaien op OPenpli 1.0 werkt goed en ziet er goed uit. Jammer dat je niet de Nederlandstalige film info krijgt, maar dat zal ook nog wel komen (hoop ik) nu alleen nog een fatsoenlijke player om je muziek op af te spelen en mijn DM8000 is een volwaardige Multimedia machine. gr, Frank GigaBlue QUAD plus 4XS2
alstare Geplaatst: 6 januari 2011 Geplaatst: 6 januari 2011 Origineel bericht van: the_knarf Origineel bericht van: alstare werkt niet op Pli, crasht volledig de box Ik heb het nu al een tijdje draaien op OPenpli 1.0 werkt goed en ziet er goed uit. Jammer dat je niet de Nederlandstalige film info krijgt, maar dat zal ook nog wel komen (hoop ik) nu alleen nog een fatsoenlijke player om je muziek op af te spelen en mijn DM8000 is een volwaardige Multimedia machine. gr, Frank En welke versie van project valerie gebruik je ? Ik had de laatste geinstalleerd en onmiddelijk groen scherm en crash van Enigma...
M€®LïÑ Geplaatst: 7 januari 2011 Geplaatst: 7 januari 2011 Inmiddels ook aan de praat gekregen op mijn dm500HD. Ik heb de laatste Openpli 2.0 gebruikt. Ik vind dit wel veel weg hebben van apple plex en moet zeggen dat dit een perfecte aanvulling is op de dreambox. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen