waveman Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 Mijn tijdelijke IE5\internetbestanden worden zichtbaar als ik de onnodige bestanden met Easycleaner draai, sommige van die bestanden zijn als FLV(youtube) gewoon te bekijken. Mijn vraag is wie weet hoe de Videoplayback files te bekijken zijn, met welk tooltje ? bvd
Sjattuh Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 http://filext.com/file-extension/FLV Je moet blijkbaar converteren naar avi of mpg. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
waveman Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2010 Dank Sjattuh, FLV files heb ik geen problemen mee, het zijn de videoplayback files die ik niet open krijg. Kortom, de extentie is onbekend ! En met schijfopruiming komen deze bestanden niet tevoorschijn.
Gast Kimble Geplaatst: 28 augustus 2010 Geplaatst: 28 augustus 2010 Origineel bericht van: waveman Mijn tijdelijke IE5\internetbestanden worden zichtbaar als ik de onnodige bestanden met Easycleaner draai, sommige van die bestanden zijn als FLV(youtube) gewoon te bekijken. Mijn vraag is wie weet hoe de Videoplayback files te bekijken zijn, met welk tooltje ? bvd IE5 klinkt oud, maar geeft niets voor de weergave. Ik denk dat ik hieruit op mag maken dat het systeem geen Vista of Windows7 is. Als je een map opent, kan je bovenaan in de balk de weergave van mappen en inhoud veranderen. Nu denk ik dat bij jou aangevinkt staat dat je systeem van bekende bestanden de extensies verbergt, maar in die desbetreffende map ook nog eens alles verbergt. Dit lijkt me een logische conclusie gezien het feit dat je aangeeft dat je het alleen ziet met Easycleaner. Remedie is dus de map met inhoud en extensies zichtbaar maken. Zit nu niet achter een < dan Vista machine anders maakte ik onder XP of W98SE een screenshot voor de duidelijkheid.
waveman Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2010 Kimble: IE5 klinkt oud, maar geeft niets voor de weergave. Ik denk dat ik hieruit op mag maken dat het systeem geen Vista of Windows7 is. Klopt, ik gebruik W xp-pro, maar nog steeds zijn de tijdelijke bestanden niet zichtbaar, lege mappen dus. Waar het mij eigenlijk alleen omgaat is hoe de videoplayback files zichbaar te maken, div. plug-in en addon heb ik al geprobeerd, en op internet is er niet veel over te vinden.
Sjattuh Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/Windows+Verborgen+bestanden+en+mappen+weergeven Probeer deze eens. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
DeBeek Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Origineel bericht van: waveman Mijn tijdelijke IE5\internetbestanden worden zichtbaar als ik de onnodige bestanden met Easycleaner draai, sommige van die bestanden zijn als FLV(youtube) gewoon te bekijken. Mijn vraag is wie weet hoe de Videoplayback files te bekijken zijn, met welk tooltje ? bvd Je zal eerst deze bestanden moeten copieeren vanuit Tijdelijke internet bestanden naar een andere partitie of folder, Daarna, Kazaa Lite codec pack installeren, tijdens installatie aanvinken dat FLV bestanden door windows mediaplayer weergegeven moeten worden. En dan moet je ze kunnen weergeven.
waveman Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2010 Heb een screenshot gemaakt, ik kan dus zonder probleem de 2 onderste files bekijken.
Zilverster Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 @waveman, Volgens mij worden die andere bestanden gezien als een .HEX bestand, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
waveman Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2010 't moet toch niet gekker worden hé, zodadelijk heeft er iemand een HEX to MPEG converter
Zilverster Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 @waveman, Citaat: 't moet toch niet gekker worden hé, zodadelijk heeft er iemand een HEX to MPEG converter Ik weet het , maar heb je geen een of andere file met een .HEX als achtervoegsel ? Vergelijk de afbeelding dan maar eens, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 @waveman, Een .JED laat bij mij trouwens de zelfde afbeelding zien, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
waveman Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2010 .HEX bestanden, in mijn goldcard tijdperk uiteraard mee gewerkt Maar nu Videoplayback files, om enig inzicht te krijgen heb ik een file(vanuit Easycleaner)"opgeslagen als" en hier komt een soort van url uit, een url is opzeker géén 1mb laat staan 5,5 die in de lijst staan.
Zilverster Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 @waveman, Je kunt de file evt. eens inzien met een ( tekst ) editer om te zien wat er in staat, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen