Getyours2008 Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik heb afgelopen week mijn Schotel configuratie vervangen, door 4 quat lnb's met driemaal DiSEqC EMP Centauri switch. De laatste aansluiting zal ik tzt gebruiken. Maar goed schotel opnieuw uitgericht alle satellieten gemiddeld 87% zonder de DiSEqC EMP Centauri switch. Nu sluit ik alles aan via deDiSEqC EMP Centauri switch en ja men raad het al geen ontvangst. Naar spelen met de instellingen ontvangst op Astra 19, Hotbird, en Astra 28.2 maar Astra 23 geen ontvangst. Vervolgens een uur later alle ontvangst weer verdwenen. Zodra ik buiten de switch om ga heb ik ontvangst op alle zenders. Overigens dit verhaal gaat alleen op voor de dm600 want op de dm7025 doet helemaal niks het. Misschien dat er qua instelling wat veranderd moet worden, misschien ik wat over het hoofd, misschien is het niet de juiste switch voor de dreambox. Heeft iemand een tip?
korsan Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Welke emp centari heb je? Toevallig deze: klik Staat er op de switch ook iets met "S 8/1PCP-W2 of V2 op? Zo ja dan kan ik een screenshot voor je maken met mijn settings. bij mij werkt de bovenstaande emp perfect icm dm600 H9.Twin ::: H9.2H ::: H9.S ::: HD1265 ::: H2H :::::::::: WaveFrontier T90: 1W, 3, 7, 13, 16, 19, 23, 28, 42E ::::::::::
Kabeltje87 Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Neem eens een kijkje hier: Klik Ik gebruik ook EMP-Centauri switches met 4 quad LNB's voor een DM7025 en DM600PVR. En alles werkt. Occasioneel krijg ik wel eens een "Zender niet gevonden" boodscahp, vooral nadat ik op een zender heb willen afstemmen die geen ontvangst geeft doordat die bv. die op dat moment geen uitzending heeft en ik daarna overschakel naar een andere zender. BV. BBC3 gedurende de dag Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Getyours2008 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Geplaatst: 2 september 2010 Origineel bericht van: korsan Welke emp centari heb je? Toevallig deze: klik Staat er op de switch ook iets met "S 8/1PCP-W2 of V2 op? Zo ja dan kan ik een screenshot voor je maken met mijn settings. bij mij werkt de bovenstaande emp perfect icm dm600 Bedankt voor de reactie, Ik heb de S4/1pcn-w1 p.164 iw ik zal vandaag de kabel nog eens checken,maar ik ben er nog niet echt over te spreken, op de 7025 werkt het niet, maar zoals ik al zei voor ik ga schelden wil 100% zeker zijn dan niet ik de fout ben. mvg ps: sreenshot is altijd handig misschien ook voor anderen in de toekomst.
Kabeltje87 Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Ik heb ook de S4/1pcn-w1 p.164 iw en werkt perfect met een 7025 hier de screenshot van de settings zoals emp-centauri die aanraad: [img:left]http://www.emp-centauri.cz/pdf/dreambox_7025_setting-en.pdf[/img] Je hebt de settings van de 168 nodig (de onderste helft van het blad) Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Getyours2008 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Geplaatst: 2 september 2010 Nog bedankt voor de tips lag niet aan de instellingen de kabels waren niet goed gestript. Het is nog al wat werk met die quat lnb's om al die draden te strippen. mvg
satencom Geplaatst: 18 september 2012 Geplaatst: 18 september 2012 weet je zeker dat je de conectors goed heb geplaatst ,1 klein draadje van de buiten mantel komt tegen de binnen kern ,en je hebt kortsluiting Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gerard 76 Geplaatst: 22 september 2012 Geplaatst: 22 september 2012 Hoe heb je de zaak in je box geconfigureerd? Hoe heb je de tunerconfig staan? Hier ook 4 EMP 8/1 switches en ze werken goed en snel,en nooit foutmeldingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen