Ga naar inhoud


Mini u-boot voor de kathrein ufs 910


zuba

Aanbevolen berichten

Hej ik ben nieuw op dit forum en ben nog zwaar newbie rondom de kathrein 910,

 

ik wou gister mijn nieuwe kathrein ufs 910 flashen, alleen dat is mislukt en nu moet ik hem weer hellemaal resetten dmv een nullmodem kabel etc..

 

Blijkt dat ik geen mini u-boot geinstalleerd heb en aan heb laten staan tijdens het flashen van de receiver..

 

Ik heb heel google afgezocht :D maar ik kan dit bestandje nergens vinden..

 

kan iemand mij hierbij helpen a.u.b. blush

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je nieuw bent met de Kathrein zie je al gauw door de bomen het bos niet meer.

Het eenvoudigste is m.i. door naar de site te gaan die Boes al aangaf. Download daar vanuit de Database (knop rechtsboven)AAF_Recovery_Tool_UFS910_V1.9 en start de Recovery Image en daarna Mini U-Boot install. Daarna kun je de gewenste image er over heen zetten. Je moet hiervoor wel een werkende netwerkverbinding hebben.

Als dit niet lukt, bijv. omdat je nog geen netwerkverbinding hebt, download dan KCC, ga naar Experten en installeer de Notfallimage. Dan naar Instellingen -> FTP Server installieren. Dan de bovenstaande procedure als nog uitvoeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi ik heb hem gerecovered en nou wil ik hem met de aaf recovery tool de mini u-boot installeren plus een e2 image erop gooien, alleen ik krijg alsmaar geen verbinding met de kathi, ik heb 1x een verbinding gekregen maar die viel weer weg.. ik gebruik een null modem kabel met een usb to serial van mijn laptop naar de kathi.

 

de kathi heb ik op mijn modem aangesloten met een netwerkkabel en een ip adres etc.. toegewezen, ik kom er maar niet in via de aaf recovery tool, waaraan zal dit liggen..?

 

iemand een idee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet dan eerst een image via de usb stick er op. Dan werkt KCC weer.

 

Met de nieuwste images moet je MPI gebruiken, hiermee zet je ook de mini erin.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...