azimuth Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik zet mij VU altijd in deep standby. 9 keer op 10 verloopt dat perfect: alles uit op het rode ledje na. Verbruik < 1 watt. Opstarten in minder dan een minuut. 1 keer op de 10 blijkt (en dat merk ik dan vooral 's morgens) dat het toestel behoorlijk warm staat. Hij start dan ook niet meer op. Het rode ledje brandt wel nog. De fan is uit. Eerst dacht ik dat het een fout was in de fancontrole plugin, maar die heb ik er nu uit gelaten, en het fenomeen duikt terug op. Ik gebruik PLI. Iemand gelijkaardige "klachten"? VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141
minplus Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 1x kort geleden. Zojuist op het VU-forum een vraag over gesteld. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
ToniMacaroni Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Ik heb het ook een aantal keren gehad. De box reageert dan niet meer op RC en de HDD blijkt dan ook te lopen. Vandaar dat de box s'morgens dan ook warm is, omdat de hdd loopt. Het is een lastig te triggeren probleem, omdat het sporadisch voorkomt. Ik let nu wel op als ik m op deepstandby zet of de hdd ook niet weer opstart. In mijn geval heb ik gemerkt dat de box in deepstandby ging, vervolgens bleek de hdd weer te starten. Op dat moment wil de box ook niet meer booten met de RC. Misschien kan je de title iets aanpassen naar dat de box ook niet meer opstart. Vu+ Duo2, 2× Solo2, Vu-Ultimo S/S + dualS2Triax Astra 1, 2, 3, HotbirdHarmony 300i,600, Touch
kwajoep Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Origineel bericht van: ToniMacaroni De box reageert dan niet meer op RC en de HDD blijkt dan ook te lopen. Vandaar dat de box s'morgens dan ook warm is, omdat de hdd Op dat moment wil de box ook niet meer booten met de RC. Hier start de box 9 van de 10 keer niet meer op na het gebruik van de deep standby. Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Tw-er Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Ik zet altijd mijn Vu+ kompleet af dmv de knop achteraan heb deze gewoonte moeten aanleren omdat mijn vorige ontvanger -inverto IDL7000m- regelmatig vastliep. Kan dit "kwaad"? verlies ik hiermee gegevens of instellingen? Mvg Tw-er Mut@nt HD 51 open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3
Bossie Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 ik zet hem altijd op standbye en nooit af eigenlijk 1x VU+ DUO OpenPli, 2x VU+ solo 78 cm triax met quad duo lnb
Satkieker Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Origineel bericht van: Tw-er Ik zet altijd mijn Vu+ kompleet af dmv de knop achteraan heb deze gewoonte moeten aanleren omdat mijn vorige ontvanger -inverto IDL7000m- regelmatig vastliep. Kan dit "kwaad"? verlies ik hiermee gegevens of instellingen? Nee kan geen kwaad zet hem hier ook elke avond uit met de schakelaar op de achter zijde.En nog nooit iets van instellingen of gegevens verloren ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Neptunus Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Kan geen kwaad maar zou niet nodig moeten zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen