tetron Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 wie kan mij helpen met installeren van een wifi usb in de vu duo met pli image?
M_Z Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 KLIK HIER en je ziet dat gebruiker peterskr dit voor elkaar heeft sinds hij VTI2.0 gebruikt. Bekijk eventueel de eerder berichten van dit lid, hij heeft hier veel vragen over gesteld maar heeft het in Pli nog niet voor elkaar gekregen. M_Z
hemertje Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 bij deze een verwijzing naar het PLi forum http://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=65&thread_id=14530&rowstart=0 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
peterksr Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 hallo, ik zou als ik jou was even naar het topic van mij kijken. lijkt erg moeilijk (dacht ik ook) maar is eigenlijk simpel als je de zaken even goed op volgorde bekijk. van belang is dat je de juist wifi stick gebruikt. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen