Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Hikkend beeld Rebox 9000


Opel

Aanbevolen berichten

Er zijn bij regelmaat nog hikkende/schokkende beelden waar te nemen bij uitzendingen, het komt opeens opzetten en kan later ook weer weg zijn.

Waar zou dit aan liggen en wie heeft dit ook.

 

Ik heb de ontvanger nu een week maar ben van plan om het terug te doen naar de dealer.

Voor dit bedrag verwacht ik toch een goed product te krijgen en niet met deze en andere storende problemen.

En de mensen van Rebox geloof ik ook niks meer van, er word gezegd tegen de klant dat de schokkende beelden worden opgelost met de nieuwe firmware.........niet dus, allemaal leugens.

 

Ben dus diep teleurgesteld in (de) Rebox.

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Opel
...maar ben van plan om het terug te doen naar de dealer.

Nou, wat let je, gewoon naar de dealer en het probleem daar laten oplossen.
We horen wel graag hoe je daar bent geholpen.


Zullen we gewoon van af nu iedereen die klaagt over de REBOX, gewoon naar de dealer toe wijzen, i.p.v. mee denken voor een oplossing.

Ik kan het heel goed begrijpen dat als je er niet uit komt, gauw gaat roepen dit moet terug naar de dealer, maar dat is volgens mij niet wat hij wil, anders was hij al daar en niet hier op de forum.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook liever een goedwerkende ontvanger zonder hikkende beelden, maar hier komen we er niet uit op het forum met de hikkende beelden.

 

Misschien de octagon firmware maar weet niet of ik dit zelf kan en aan durf, zou het probleem dan wel weg zijn......

 

Eerst morgen met de dealer praten wat deze te zeggen heeft of eventueel kan doen.

 

 

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ervaar alleen schokkend/stotterend beeld op NL1 HD en dan vaak tijdens voetbal. Ik heb firmware versie .26 er in zitten. met .37 ben ik heel voorzichtig gezien de ervaringen hier...

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je er een patroon in herkennen? Zijn het bepaalde zenders, of is het willekeurig? Wat voor kwaliteitsterkte van het signaal heb je als het gebeurt?

 

Ik dacht dat je ook van tuners kan wisselen, of even de zenders alleen lid maken van 1 tuner..en dan even als test eens actief op de deze tuner kijken, dan weet je misschien al wat meer wat er mis gaat.. just some thoughts smile ?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CronoS
Ik dacht dat je ook van tuners kan wisselen


Hmm hoe doe je dat dan? Ik kan dat zo snel niet vinden...

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Opel
Ik ben naar de dealer geweest en deze erkende de problemen met de hikkende beelden.

De ontvanger gaat terug en krijg het geld retour,
einde (rot)rebox verhaal.

Toch wel netjes van je dealer; hoe lang had je hem al in je bezit? Ik kan me dealers voorstellen die dit niet zouden doen en hem ter reparatie aan zouden bieden smile En hier spreek ik uit ervaring smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...