Gast Mimisiku Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Kom er met de 'HELP' niet uit. Als ik een opgenomen film afspeel op mijn DM800 worden er steeds 'markers' in de file gemaakt (van die rode strepen). Als ik een film wil doorspoelen of terugspoelen gaat dat eenvoudig niet.. Als ik opnieuw de file wil afspelen staat er 'Afspelen wordt hervat'. Er verschijnt dan heeeel kort het eerste beeld om daarna naar zo'n marker te springen om van daar af verder te gaan met afspelen.. Hoe krijg ik de DM800 zover dat hij gewoon weer van het begin af aan speelt? EN hoe verwijder ik die markers... Vond de oude PLI Jade (DM7000s) op dat gebied een heel stuk eenvoudiger en eleganter...
DeBeek Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 naar de marker gaan met de pijlen naast de 0, en gelijk op 0 drukken, en weg is tie, wil je een nieuwe marker maken, weer op 0 drukken.
Neptunus Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Volgens mij kan je ergens instellen dat de box vraagt of je weer verder wilt kijken op het gestopte punt. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MiLo Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Onder menu, instellingen, opname kun je instellen wat je wil doen bij het afspelen. Het huidige gedrag is wat de meesten gebruiken, namelijk verder gaan waar je was gebleven. De "waar was ik gebleven" marker kun je voor individuele opnames wissen door op een opname te staan, menu te drukken en "Reset playback position" te kiezen. Het icoontje verandert dan ook weer naar "nieuwe opname" terug.
vGnp Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Origineel bericht van: MiLo De "waar was ik gebleven" marker kun je voor individuele opnames wissen door op een opname te staan, menu te drukken en "Reset playback position" te kiezen. Vreemd. Die heb ik niet in de lijst staan. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Omdat je Suomopoeka gebruikt, en niet de orginele movilist van PLi, (ik ook niet hoor)
vGnp Geplaatst: 29 augustus 2010 Geplaatst: 29 augustus 2010 Origineel bericht van: DeBeek Omdat je Suomopoeka gebruikt, en niet de orginele movilist van PLi, (ik ook niet hoor) Ik had het al verwacht. Suomipoeka biedt teveel voordelen om die te verwijderen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast MiLo Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Origineel bericht van: vGnp Suomipoeka biedt teveel voordelen om die te verwijderen. Wat mis je nog, dan?
hemertje Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: vGnp Suomipoeka biedt teveel voordelen om die te verwijderen. Wat mis je nog, dan? blijkbaar niets na een week... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
vGnp Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Origineel bericht van: hemertje na een week... Een week, waarin ik, voor zover het weer het toeliet, voornamelijk op steigers en ladders heb doorgebracht met een kwast in m'n handen. Steigers zijn vandaag afgebroken en afgevoerd, dus ik zal begin deze week e.e.a. eens testen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen