Gast MiLo Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Streamen? Wat bedoel je daarmee? Share werkt wel, maar let erop dat je je netwerk als "Home" netwerk markeert, en dat je ook "Everybody" toegang geeft tot een share. Als je bijvoorbeeld C: sharet, dan zijn die permissies standaard niet toegekend en krijg je een "access denied" zodra je files of directories leest.
Sigma Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Geplaatst: 7 september 2010 Ik noem het denk ik verkeerd, als ik een 32Bits PC gebruikt werkt het wel goed nu als ik dus met de zelfde instelingen dit doe via een 64Bits PC werkt het niet ik krijg dan een fout melding zie een paar berichten terug. wat wel gaat is de juiste map opzoeken via de Dreambox maar als ik een film dan start krijg ik dus geen beeld en de fout melding op mijn PC dit is alleen bij de 64 Bits PC. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Littlesat Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Met de laatste VLC krijg ik ook steeds een foutmelding op de PC met de dreambox als ik een stream en/or wmv file van de PC met de VLC-player plugin probeer af te spelen. Met een oudere versie (uit de 1.0.X reeks) werkt het wel weer goed. Ik vermoed dat er iets binnen VLC veranderd wis waardoor er ook iets veranderd moet worden in de VLC-player plugin. Ook op het videolan forum zie je deze reports - echter nog geen oplossing. Ik vermoed dat er iets in de VLC-player plugin veranderd moet worden (in de reformat instellingen e.d.) zodat het weer compatible wordt met de nieuwere VLCs. Voorlopig is een work-a-round bijvoorbeeld de 1.0.5 van VLC te installeren op je PC. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Sigma Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Geplaatst: 7 september 2010 Helaas werkt de 1.0.5 versie ook niet hier met 64Bits PC ja hij werkt wel op de pc maar niet in combinatie met de Dreambox. alle andere werken met 32Bits PC wel goed vreemd!!!!!!!! Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Littlesat Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Ik zou het toch eens posten op het forum van vidaolan.org. Ik zag daar ook al meerdere meldingen van problemen met een dreambox. Vooral dat 32/64 bits verhaal (ik kan 32 bits niet testen ) is interessant. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen