Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Software versie 37, mijn probleem.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Heb de nieuwe versie 37 ingeladen via usb.

Verder fabrieksreset gedaan, en de disk opnieuw geformatteerd.

 

Hierna kreeg ik problemen met het vooruit skippen.

De lipsyngronisatie was totaal uit het lood.

Tevens vele vastlopers gehad.

 

De totale procedure daarna nog drie maal uitgevoerd, maar probleem blijft zich voordoen.

 

Er staan vele reacties over de 9000 maar niet over de 8000.

 

Herkennen medegebruikers zich ook in mijn problemen?

 

In de 8000 zit loader versie 1.21.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Ik heb met de Rebox 8000 niets anders dan ellende met de nieuwe software,

Ik hoopte dat met de nieuwe software het welicht wat beter zou worden.

 

Vastlopers heb ik al een paar keer gehad, reboot na opnames heb ik al gehad,

ondertiteling werkt niet op history HD, 'geen service'' meldingen waar ik gek van wordt.

 

Ik ga deze ontvanger terug brengen naar mijn dealer, ik vindt dat dit gewoon niet kan en ga hem proberen in te ruilen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

DE RE 8000 en de RE 9000 zijn identiek, het enige verschil zit 'm in de hard disc (eSATA), bij de een zit deze intern en bij de ander extern, voor de rest is het een pot nat.

 

dus lijkt het me beter als we ons ellende en ons genot met deze BOXEN op een draadje posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed

DE RE 8000 en de RE 9000 zijn identiek, het enige verschil zit 'm in de hard disc (eSATA), bij de een zit deze intern en bij de ander extern, voor de rest is het een pot nat.


Ze zijn niet helemaal identiek, van de interne cardreaders werkt de bovenste niet in een RE-8000. Voor zover ik weet werkt de bovenste wel in in de RE-9000. Verder zijn er wat marginale verschillen in de opbouw van de hoofdprint.

RE-8000HD PVR met Octagon 1018 firmware en Enigma 2 op USB

500GB WD Scorpio Blue (Intern)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de al genoemde punten zijn de 2 ontvangers qua hardware vrijwel identiek.

Ook in de RE-9000 functioneert de bovenste kaartlezer niet goed want daar komen geen upgrades door en dit heeft overigens niets met hardware te maken maar met software.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Henrie voor mij werkt deze versie ook het best, maar ik had het laten aanpassen, dus ik wacht even af met een nieuwere versie er op te zetten.

Als ik rebox moet geloven ben ik de enige met klachten en is iedereen zeer tevreden.

Maar hun gegevens kloppen niet met de ellende die de rebox bij een ieder geeft, o, sorry behalve bij één super ontkennende persoon.

 

Verder wil ik nog wel even aangeven dat er meerdere personen zijn die zeer objectief berichtten over de octagon software (en die geloof ik zeer zeker wel).

 

catw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CATW, ik heb de 8000 nu een paar maanden in gebruik zonder problemen.

Er zijn wel degelijk tevreden gebruikers.

Ik draai met versie 26, updates heb ik niet meer geladen, omdat de ontvanger prima werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat de problemen bij de 9000 groter zijn door de dubbele tuners.

In ieder geval worden de problemen groter als je de 9000 op 'separate tuners' zet i.p.v. 'loop-through'

 

 

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vandoorn
Waarom proberen jullie geen FW van andere resellers.
gr.Geert


Helaas los je daar de problemen niet mee op. Ik lees nml. dezelfde klachten bij alle reseller versies.

Voordeel blijft natuurlijk dat je plugins kan gaan draaien en dat je het uiterlijk van de Octagon versie mooier kan vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dukdalf
Heb de nieuwe versie 37 ingeladen via usb.
Verder fabrieksreset gedaan, en de disk opnieuw geformatteerd.

Hierna kreeg ik problemen met het vooruit skippen.
De lipsyngronisatie was totaal uit het lood.
Tevens vele vastlopers gehad.

De totale procedure daarna nog drie maal uitgevoerd, maar probleem blijft zich voordoen.

Er staan vele reacties over de 9000 maar niet over de 8000.

Herkennen medegebruikers zich ook in mijn problemen?

In de 8000 zit loader versie 1.21.


Ik heb exact dezelfde problemen! Bij gebruik van de 'skip' functie, loopt de box af en toe spontaan vast! Ook lipsync problemen heb ik ervaren... Welke type Harddisk gebruik je USB of e-Sata?
Wat mij is opgevallen: ook tijdens het afspelen van opnames bevriest het beeld om ongeveer 21:50

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: catw
...Als ik rebox moet geloven ben ik de enige met klachten en is iedereen zeer tevreden.
Maar hun gegevens kloppen niet met de ellende die de rebox bij een ieder geeft, o, sorry behalve bij één super ontkennende persoon.

Catw,

Niet dat ik me direct voel aangesproken maar ik wil je bij deze van harte uitnodigen om hier bij mij thuis je zelf te komen overtuigen van het goed presteren van zowel de RE-8000 als RE-9000.
Maar waarschijnlijk zal je een dergelijke confrontatie niet aan willen gaan omdat ik stellig de indruk heb dat je dit forum uitsluitend gebruikt om Rebox in een negatief daglicht te zetten.

Aanvullend ook nog even het volgende, waarschijnlijk zie je één ding over het hoofd en hiervoor citeer ik de in een ander forum door Tonskidutch gedane uitspraak:

Origineel bericht van: Tonskidutch
klopt dat je enkel slechte verhalen hoort succes verhalen worden niet gepubliceerd.
een sat forum gaat dus over vragen naar oplossen van problemen dus in een sat forum lees je enkel treurnis en ellende :D
ciao

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jürgen,

 

Wat ik nu allemaal lees over versie .37 komt overeen met de gegevens die ik eerder ook allemaal had.

Momenteel loopt mijn rebox goed op versie .08 zoals ik eerder meldde, alleen is het wel zo dat ik zelf ook graag de nieuwe software/firmware er in zou zetten maar nu overduidelijk afwacht op een echt stabiele versie en de versie met de nieuwe bootloader (welke 3 weken geleden toegezegd is).

 

Dus de rebox in en negatief daglicht stellen is anders dan een negatief oordeel hebben over de in mijn bezit zijnde rebox, het gegeven van geen signaal of service fout kwam doordat er geen spanning op de lnb's van tuner twee stond, de software verwerkte dat niet.

Ook gaf ik aan dat de mensen die er andere software in gezet hadden zeer tevreden zijn en daaruit valt op te maken dat het kastje op zich goed zal zijn.

 

catw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...