TokeMUp Geplaatst: 30 augustus 2010 Geplaatst: 30 augustus 2010 Origineel bericht van: digitaal kijker telenet zit constant te stoefen dat er zoveel on demand wordt aangevraagd van de zenders,en nu opeens spreken de zenders dit tegen, wie moeten we nog geloven hé. Dat is net het zelfde als de reclame zendtijd voor en na de programmas. "Al duizende mensen gebruiken dit product" vertellen ze in de hoop dat je je laat vangen en het ook koopt. mvg
Kabeltje87 Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Wat willen die zenders dan? Dat Telenet, Belgacom en TV-Vlaanderen ervoor zouden zorgen dat we de reclame niet meer kunnen doorspoelen? Willen de zenders nu ook al dicteren naar wat we moeten kijken - reclame dus. Omdat ook hun verkoop via de digitale opvraagdiensten niet loopt zoals verwacht, willen ze dat opnames verhinderd worden, zodat zij meer kunnen verkopen. En omdat ook Belgacom en Telenet aan deze opvraagdiensten geld verdienen, zullen zij wel niet onwelwillend staan tegenover dit verzoek. Want alles voor de machtige euro. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Jan Ambers Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Het is een beetje gelijklopend met SABAM(Brein Buma etc)... De inkomsten van de auteurs en zangers gaan achteruit, omdat ze weinig waardevols op de markt gooien(produceren), en daarom wordt een zondebok gezocht die moet bijbetalen, waarom niet, als't maar lukt is't prima... Dus maken dat je MOET publi kijken is hun doel en hun inkomsten stijgen terug... Wat er gaat gebeuren als dit mislukt, en hoe spitsvondig ze dan zullen worden is bangelijk afwachten, maar bangelijk voor de providers... (Het Gesprek, Exqi+ etc...)
Zuppelan Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Origineel bericht van: Jan Ambers Dus maken dat je MOET publi kijken is hun doel en hun inkomsten stijgen terug... Graag wel ABN aanhouden, ik denk dat minstens driekwart van het forum hier niet weet dat "publi" een Vlaamse verbastering is van het Franse "publicité". (En: "de inkomsten stijgen weer", hoewel dat wel begrepen wordt.)
Gast zzzzzzz Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Origineel bericht van: Zuppelan Graag wel ABN aanhouden, ik denk dat minstens driekwart van het forum hier niet weet dat "publi" een Vlaamse verbastering is van het Franse "publicité". (En: "de inkomsten stijgen weer", hoewel dat wel begrepen wordt.) En wat is er dan verkeerd met "hun inkomsten stijgen weer" ? Het zijn de Nederlanders die verkeerdelijk "hun" (= bezittelijk voornaamwoord) gebruiken in de plaats van "zij". "Hun hebben het gedaan", zegt men in Nederland, wat dan weer geen Vlaming over zijn lippen krijgt. Wij zeggen "Zij hebben het gedaan", en zo staat het ook in de grammaticaboekjes... Je moet niet altijd denken dat wat Nederlanders schrijven per definitie AN is.
Zuppelan Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Origineel bericht van: zzzzzzz En wat is er dan verkeerd met "hun inkomsten stijgen weer" ? Niets. Hij schreef "hun inkomsten stijgen terug" en daar is wel iets mis mee. Ik weet dat het in Vlaanderen al min of meer geaccepteerd is, maar het klinkt wel raar in de oren. Origineel bericht van: zzzzzzz Het zijn de Nederlanders die verkeerdelijk "hun" (= bezittelijk voornaamwoord) gebruiken in de plaats van "zij". Dat klopt en ik erger me er kapot aan. Als je iemand tegenkomt die het gebruikt, direct corrigeren...
Gast zzzzzzz Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Origineel bericht van: Zuppelan Niets. Hij schreef "hun inkomsten stijgen terug" en daar is wel iets mis mee. Ik weet dat het in Vlaanderen al min of meer geaccepteerd is, maar het klinkt wel raar in de oren. Ahja, ok. Doet mij denken aan "Ik ben gewonnen", wordt in Vlaanderen heel veel gebruikt. Mijn taalgevoel zegt mij dat het "Ik heb gewonnen" moet zijn. Maar soit, dit is lichtjes off-topic
Jan Ambers Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Wat denk je dan van een W-Vl die de weg verloren heeft: 'k zin vermist wai! Moa ven toch!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen