Ga naar inhoud


TV Vlaanderen huren in spanje?


Gast bart88

Aanbevolen berichten

Ik ga van 11 tot 26 sept naar Calpe,Costa Blanca.

Vroeger kon je daar bij de lokale satleverancier een complete

TV Vlaanderen set huren voor enkele weken.

 

Spijtig genoeg is die man ermee gestopt.

 

Weet iemand een alternatief- ikzelf heb geen TV Vlaanderen in huis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Húren?? verhuurde ze een complete satelliet installatie, inclusief een schotel, receiver etc?

voor een paar weken??? als ik zo onbescheiden mag zijn, hoeveel vroegen ze daarvoor? Volgens mij kan dat nooit goedkoop zijn, en als je eerlijk bent zal je wel toegeven dat iemand die graag eens naar Spanje gaat, best die paar weken zonder de belgische televisie zal kunnen wink

 

Alternatief... hangt er vanaf of er een schotel aanwezig is, en waarop die uitgericht is. Anders gewoon via dvb-t naar de Spaanse televisie kijken smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bart88
Weet iemand een alternatief-

Ja, avondwandelingen, lekker gaan uit eten, de omgeving verkennen, spelletjes en contact maken met andere mensen.
Je bent daar maar 2 weken, doe iets leuks met je tijd, de rest van het jaar kun je nog genoeg kastje kijken.
Het is vakantie man. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bart88
Ik ga van 11 tot 26 sept naar Calpe,Costa Blanca.
Vroeger kon je daar bij de lokale satleverancier een complete
TV Vlaanderen set huren voor enkele weken.

Spijtig genoeg is die man ermee gestopt.

Weet iemand een alternatief- ikzelf heb geen TV Vlaanderen in huis


Er is er nog wel 1 die verhuurd voor 15 euro per week, maar die zit in Malaga en dat is dus veels te ver weg.

En de gene die het voorheen deed in de omgeving waar jij naar toe gaat is volgens mij een tijdje terug onverwachts overleden. En het bedrijf is toen voledig opgeheven.

Of camping setje zien te regelen of gewoon lekker genieten van je vakantie er is zat te doen, Mundomar of Terra Natura in Benidorm bijv. Of door naar Alicante een kijkje vanaf het kasteel of een bezoek aan El Palmeral(palmenpark)en lekkere wandeling over de explanada en een kijkje nemen in de haven van Alicante enz... enz...



Link naar reactie
Delen op andere sites

De huur was 15 euro per week,maar de schotel is ter plaatse,samen

met een FTA ontvanger,hij plaatste een dreambox met kaart erin.

 

Enfin,om een lang verhaal kort te houden,mijn vrouw mist niet graag haar programmas, wij gaan 3x/jaar naar dezelfde locatie,

we hebben thuis telenet,dus moest er iemand zijn die zijn 2de kaartje en /of ontvanger tijdelijk wil uitlenen mits vergoeding graag pm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...