Gast Kimble Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Jammer dat je al aan de herstelprocedure bent begonnen. Schone installatie zal naar alle waarschijnlijkheid zeker het probleem oplossen. Met het toch zoeken ben ik een aantal dingen tegengekomen Energiebeheer corrupt. Herstel mogelijk via XP-Safe Mode, maar daar kom je niet in. Oplossing in jou geval had kunnen zijn: USB-Root Hub bestand (1 stuks) in de Windows directory vervangen. Bestand heet USB.inf Na dit gedaan te hebben, dient voor je "eigen" systeem nog eea in het register te worden aangepast. Start hiervoor systeembeheer en verwijder alles wat je ziet aan USB-Apparaten. Laat de computer hierna zoeken op gewijzigde apparaten en de bestanden zouden er weer moeten staan. Wat meer info op >>> Microsoft <<< als het een terugkerend "iets" is. Dan de oorzaak >>> Accu slecht, verkeerd afgesloten, niet de juiste koppel/ontkoppel manier gebruikt, muis(driver) defect. Zijn wat dingen die ik tegenkwam en tja kon alleen de USB.INF weghalen en kijken, maar in no-time had ie die van internet geplukt. Zou dan een corrupte file moeten hebben, maar die had ik niet. Succes met her-installeren
marcel1970 Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Geplaatst: 1 september 2010 Bedankt voor je zoekakties... en wie weet komt het me nog van pas als het probleem terugkomt (hopelijk niet). iig iedereen bedankt voor het meedenken. de intstall is prima verlopen en met de driver dvd is alle hardware geinstalleerd. "My next wife will be normal"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen