ikbennico Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Geplaatst: 1 september 2010 Origineel bericht van: bellejt aan dat omzetten had ik ook al gedacht echter in de webif zie ik mijn opnames nergens staan. Met je oude image waar ze nog af te spelen zijn, daar moet je dat doen.
bellejt Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 zou dat gerust willen maar zie in webif nergens de opnames staan.Op de box staan ze wel nog en kan ik ze met de versie 0.7 wel bekijken.. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
plex Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Weet iemand al je met oscam je cd kaart kan updaten bij deze software? Bij o.81 werkt het zeker niet. gr Plex
Gast arvy Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Grappig om hier dezelfde discussie over recconv te vinden als op denktenk maar daar staat een hint bellejt
plex Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik krijg bij deze 0.9 versie op ned2 hd en sbs6 hd geen teletekst en epg info. Heeft iemand dit probleem ook of gaat er bij mij wat fout. gr plex
CB1 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Ik ben ook weer terug gegaan op de oudere versie. Ik nl een probleem waar ik zo 1 2 3 hier niets over lees. Met de nieuwe versie loopt het beeld bij mij schokkerig op alle kanalen. Eenmaal weer terug loopt alles weer normaal. Gr Cb1
plex Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 @CB1, welke versie werkt bij jou probleemloos? gr plex
Moderator wiz Geplaatst: 5 september 2010 Moderator Geplaatst: 5 september 2010 ik heb er op dit moment pgi 0.72a in zitten, dat werkt op zich prima, da's de laatste pgi voordat men met de nieuwe stlinux versie aan de gang ging bij DGS (en toen begonnen de problemen ) VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
plex Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 @wiz, welke problemen heb jij bij 0.9 nog meer last van? Bij werkt de klok niet goed. Enkele zenders geen epg en txt. Voor de rest heb ik nog niet veel gemerkt. Ik moet wel toegeven ik neem bijna nooit wat op dus daar heb ik geen last van. Verder heeft 0.9 wel een mooie layout en deze versie zapt sneller.Ik heb ook weinig last van het bevriezen van het beeld. Wel komen mijn updates van oscam niet altijd goed aan, hoewel de laatste met een dag vertraging wel weer. gr Plex
CB1 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: plex @CB1, welke versie werkt bij jou probleemloos? gr plex Ik draai nu de 0.7.1 Deze drait probleemloos en in combinatie met incubuscamd 1.00 kan ik nu ook ineens opnemen zonder dat hij crashed. Gr Cb1
Moderator wiz Geplaatst: 5 september 2010 Moderator Geplaatst: 5 september 2010 Ik draai hier met mgcamd/newcs, en sinds de nieuwe stlinux versie is die combinatie niet meer in staat om gelijktijdig een gecodeerd kanaal ongecodeerd op te nemen en een ander kanaal te kijken. Voor de rest doet de klok gek, en in pgi 0.8 ging er bij mij echt van alles mis. Ik heb in 0.9 wel getest met oscam, dat werkte op zich prima, alleen kan die je kaart (nog) niet updaten, en dat werkt met mgcamd/newcs wel. Helaas werkt ook in pgi 0.9 mgcamd/newcs niet vlekkeloos zoals het wel werkt in pgi 0.7.2a. het is wel jammer, want in de nieuwe versie kan je de nieuwere versie van crossepg draaien, en die werkt dan echt super. Ik draai nu dus nog met de oude crossepg, maar die moet je met de hand updaten (scheduling werkt niet naar behoren). Maar goed, vlekkeloze decodering is wel een must voor een twintuner vind ik, en zo lang dat nog niet goed werkt hoef ik nog niet over. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
plex Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 @wiz, Je gebruikt dus alleen mgcamd/news ivm de kaart update. Het is jammer dat oscam dat nog niet kan want verder werkt deze combi nl wel snel en vrij probleemloos. De andere kleine mankementen (klok)neem ik op de koop toe. gr Plex
Moderator wiz Geplaatst: 6 september 2010 Moderator Geplaatst: 6 september 2010 inderdaad. Als die oscam ook de updates kan ben ik over op oscam. Maar da's denk ik een kwestie van tijd dat of oscam ecms kan processen, of dat mgcam het weer doet zoals op de oudere firmware. Hoe dan ook, ik wacht het allemaal wel af, goeie dingen maken kost nou eenmaal tijd, en het is ook nog eens vrije tijd van de makers ook. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
leonardodiklap Geplaatst: 8 september 2010 Geplaatst: 8 september 2010 hoi draai zelf met enigma2 (ipbox9000)in flash en op usbstick maar is het ook mogelijk om deze versie op usbstick te zetten als een tar file ik wil wel testen maar wil niet elke keer de flash gebruiken heeft iemand hier een idee over. gr leo
FoF Geplaatst: 10 september 2010 Geplaatst: 10 september 2010 Origineel bericht van: leonardodiklap hoi ik wil wel testen maar wil niet elke keer de flash gebruiken heeft iemand hier een idee over. gr leo er is een usb versie google: PGI-9000-v0.9.USB.tbz2 Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen