Ga naar inhoud

Nieuwe PGI v0.9 Shokkiras firmware voor de IPbox9000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: bellejt
aan dat omzetten had ik ook al gedacht echter in de webif zie ik mijn opnames nergens staan.

Met je oude image waar ze nog af te spelen zijn, daar moet je dat doen.

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

zou dat gerust willen maar zie in webif nergens de opnames staan.Op de box staan ze wel nog en kan ik ze met de versie 0.7 wel bekijken..

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

Grappig om hier dezelfde discussie over recconv te vinden als op denktenk laugh maar daar staat een hint bellejt laugh

Geplaatst:

Ik krijg bij deze 0.9 versie op ned2 hd en sbs6 hd geen teletekst en epg info. Heeft iemand dit probleem ook of gaat er bij mij wat fout.

gr

plex

Geplaatst:

Ik ben ook weer terug gegaan op de oudere versie.

Ik nl een probleem waar ik zo 1 2 3 hier niets over lees.

Met de nieuwe versie loopt het beeld bij mij schokkerig op alle kanalen.

Eenmaal weer terug loopt alles weer normaal.

Gr Cb1

• Moderator
Geplaatst:

ik heb er op dit moment pgi 0.72a in zitten, dat werkt op zich prima, da's de laatste pgi voordat men met de nieuwe stlinux versie aan de gang ging bij DGS (en toen begonnen de problemen laugh )

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

@wiz,

welke problemen heb jij bij 0.9 nog meer last van?

Bij werkt de klok niet goed. Enkele zenders geen epg en txt. Voor de rest heb ik nog niet veel gemerkt. Ik moet wel toegeven ik neem bijna nooit wat op dus daar heb ik geen last van. Verder heeft 0.9 wel een mooie layout en deze versie zapt sneller.Ik heb ook weinig last van het bevriezen van het beeld.

Wel komen mijn updates van oscam niet altijd goed aan, hoewel de laatste met een dag vertraging wel weer.

gr

Plex

Geplaatst:
Origineel bericht van: plex
@CB1,
welke versie werkt bij jou probleemloos?
gr
plex

Ik draai nu de 0.7.1
Deze drait probleemloos en in combinatie met incubuscamd 1.00 kan ik nu ook ineens opnemen zonder dat hij crashed.

Gr Cb1
  • Moderator
Geplaatst:

Ik draai hier met mgcamd/newcs, en sinds de nieuwe stlinux versie is die combinatie niet meer in staat om gelijktijdig een gecodeerd kanaal ongecodeerd op te nemen en een ander kanaal te kijken.

Voor de rest doet de klok gek, en in pgi 0.8 ging er bij mij echt van alles mis.

Ik heb in 0.9 wel getest met oscam, dat werkte op zich prima, alleen kan die je kaart (nog) niet updaten, en dat werkt met mgcamd/newcs wel. Helaas werkt ook in pgi 0.9 mgcamd/newcs niet vlekkeloos zoals het wel werkt in pgi 0.7.2a.

het is wel jammer, want in de nieuwe versie kan je de nieuwere versie van crossepg draaien, en die werkt dan echt super. Ik draai nu dus nog met de oude crossepg, maar die moet je met de hand updaten (scheduling werkt niet naar behoren).

Maar goed, vlekkeloze decodering is wel een must voor een twintuner vind ik, en zo lang dat nog niet goed werkt hoef ik nog niet over.

groet,

Wiz

Geplaatst:

@wiz,

Je gebruikt dus alleen mgcamd/news ivm de kaart update. Het is jammer dat oscam dat nog niet kan want verder werkt deze combi nl wel snel en vrij probleemloos. De andere kleine mankementen (klok)neem ik op de koop toe.

gr

Plex

• Moderator
Geplaatst:

inderdaad. Als die oscam ook de updates kan ben ik over op oscam. Maar da's denk ik een kwestie van tijd dat of oscam ecms kan processen, of dat mgcam het weer doet zoals op de oudere firmware.

Hoe dan ook, ik wacht het allemaal wel af, goeie dingen maken kost nou eenmaal tijd, en het is ook nog eens vrije tijd van de makers ook.

groet,

Wiz

Geplaatst:

hoi

draai zelf met enigma2 (ipbox9000)in flash en op usbstick maar is het ook mogelijk om deze versie op usbstick te zetten als een tar file

ik wil wel testen maar wil niet elke keer de flash gebruiken

heeft iemand hier een idee over.

gr leo

Geplaatst:
Origineel bericht van: leonardodiklap
hoi

ik wil wel testen maar wil niet elke keer de flash gebruiken
heeft iemand hier een idee over.

gr leo

er is een usb versie
google: PGI-9000-v0.9.USB.tbz2

Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen