Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Ervaring software versie 37 deel 2 hier posten


edwin40

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: lennie

Een paar domme reacties gelezen dat alles nu eenmaal niet perfect hoeft te zijn, dat mensen dat zelf niet zijn, en dat men geen fouten moet zóeken, blah blah... Lees en hoor je vaak, dat soort nietszeggende gezever. Domme dooddoeners.



U wordt bedankt voor deze vriendeljke kwalificatie.
Toch raar dat de 9000 bij mij wel prima bevalt, terwijl ik 'm nota bene kan vergelijken met een behoorlijk aantal andere HD ontvangers?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 142
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: edwin40

Opel en Amrabed
mischien is het mogelijk je irritaties via PM te uiten, dat gaat ons niks aan en het forum schiet er niet mee op.



Als jij nu ook je bevindingen per PM gaat doorgeven zijn we ook van je gezeur af.

Dat jou BOX goed werkt hebben we ook tig keer gehoord,(enkel een hikje en een hakje of een vastlopertje enzofoortje),kun je nou niet bepaald goed werkend noemen, hiermee spreek je je zelf tegen, dus hou gewoon op met anderen te becommentariëren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, heren... het begint een beetje uit de klauwen te lopen. En dat allemaal dankzij, eh... goed whistle

 

Het is denk ik inmiddels wel duidelijk dat er gebruikers zijn voor wie er bijna geen vuiltje aan de Clarkbelt is en dat er gebruikers zijn die het liefst de doos met enige drang in de richting een niet nader te noemen lichaamsholte van de importeur duwen. Ik zal een nieuw draadje starten voor de mensen die problemen hebben met de rebox. We kunnen dan inventariseren en als één geheel optreden naar de importeur.

 

Voor iedereen acceptabel?

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er zijn een aantal leden flink bezig de sfeer in dit forum te verzieken.

 

Aangezien er op sat4all strenge regels gelden met betrekking tot sfeerverpesters, gaat dit topic op slot.

 

Ik ga nu beginnen met het blokkeren van accounts van leden die herhaaldelijk de sfeer verpesten en als dat niet helpt gaat dit forum (tijdelijk) dicht.

 

Er is hier geen moderator, dus ik wil er op kunnen vertrouwen dat de leden hier oud en wijs genoeg zijn om het netjes en vriendelijk te houden. Is dat niet het geval, gaat het forum dus dicht en/of zetten we een paar leden permanent buiten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...