Ga naar inhoud


[Pioneer] pioneer ontvangt astra niet meer?


rave62

Aanbevolen berichten

Vanmorgen heb ik voor een kennis een gw beschreven voor de plips en dat waren de star files ,geprobeerd en na ongeveer 1 minuut gooide hij mijn beeld eruit daarna mijn eigen funcard erin en toen bleef het bekende rode blokje zichtbaar Vanavond heb ik de pioneer voor de zekerheid nog een keer gepatch kanalen lijst erin gezet van Satori de hotbird ontvang ik wel maar de astra niet,als ik aan de deco de opdracht geef om evt. nieuwe kanlalen intelezen reageert deze niet.ook mijn signaal meter slaat niet uit, ligt het aan mijn diseq of is mijn lnb kapot ik hoop dat ik weer niet het dak op moet.?

Het vreemde is voor dat ik de geschreven plips erin deed funtioneerde het wel kan het komen dat als de zon er met deze extreme dagen opstaat dat je lnb het dan begeeft?

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou eens kunnen kijken naar de plug op de kabel bij je tuner. Ik heb ook al eens gehad dat ik ontvangstproblemen had en toen bleek dat dat ik met het loshalen van de plug van de tuner ook meteen de plug zelf een stukje op de kabel verdraaid had, waardoor het contact erg slecht wordt. Je hebt waarschijnlijk de kabel van de Pioneer naar de Philips omgehangen en daar zou dat bij gebeurd kunnen zijn.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen maar een kaart gedownload met de juiste keys en dat waren de st*r files voor Philips met goldcard deze draait nl net zo makelijk op de pioneer,het vreemde was nl hij gaf wel beeld via de hotbird,dus ik op dak gegaan de originele kabel opde lnb gezet dan wel beeld met astra dus ik alle labels na gelopen ik vermoedt dat mijn diseq niet meer werkt dus ik de leverancier gebeld met het probleem,deze vertelde dat het wel mee voorkwam en vertelde dat ik voor 16 euro en franko kosten weer een nieuwe kon krijgen ,ik vertelde toen dat deze diseq pas anderhalve maand oud was,dat ik hier garntie op had maar hij vertelde dat het dit niet op dat betreffende artikel betrof dus ik vermelde dat dit niet onder de garantie voorwaarden van het bedrijf vermeld stond dus hij draaide gelijk bij en beloofde me een nieuwe diseq toe te sturen onder voorwaarde de oude diseq te retourneren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1)

Het is terecht dat je een nieuwe Diseq krijgt als die maar 1.5 maand oud is. Maar goed dat je volgehouden hebt! Nu even afwachten of dat het probleem oplost.

2)

Als je een GW kaart gebruikt, dan neem ik aan dat de Prem-kanalen bij jou niet werken??

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is nu opgelost ik heb een nieuwe diseq en daar lag het niet aan mijn antenne kabel van circa 60 cm van de lnb naar de diseq had het ineens zomaar begeven, dus moet je nagaan eerst beeld en zeg maar tien seconden later geen beeld,door een rottig stukje kabel.

Mischien wat voor de xfiles.

Groetjes paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...