EmQu Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Ik ben op zoek naar een prog waarmee ik de eeprom uit kan lezen zonder dat ik daarvoor de PIC hoef te wissen wat nu het geval is bij mijn progje. Ik heb een milennium writer met card master. Wie kan mij helpen? Greetz, M@rc ...
DirkHezius Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Hoi.....Eeprom uitlezen kan met o.a. picbined, kijk HIER voor meer info. -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
EmQu Geplaatst: 30 juli 2002 Auteur Geplaatst: 30 juli 2002 Ik ben bekend met PICBINED, maar dat is toch puur bedoeld om de files te editen en te lezen. Dit progje is toch niet om rechtstreeks van de kaart te lezen? Greetz, M@rc ...
DirkHezius Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Op de site die onder "Hier" zit vind je in het softwarearchief nog veel meer progjes.... -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
EmQu Geplaatst: 30 juli 2002 Auteur Geplaatst: 30 juli 2002 Ik waardeer je goede bedoelingen maar ik kan daar echt niets vinden, sorry. Thanx, Marc ...
DirkHezius Geplaatst: 30 juli 2002 Geplaatst: 30 juli 2002 Ook niet als je op "downloads" klikt en dan op "softwarearchief" ?? -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
EmQu Geplaatst: 30 juli 2002 Auteur Geplaatst: 30 juli 2002 Precies dat zocht ik, 1000 maal dank!!!!! Cheers, M@rc ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen