Ga naar inhoud


[ Showbox ] HD evolution ervaring


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jacobus
Nog een vraagje: hoe werkt de mediaplayer, en kan deze ook DVD's (TS folder of iso) afspelen?


Dat speciaal voor jou vanmorgen getest. Ik heb geen DVD's maar er stonden er wel een paar op mijn PC, eentje daarvan gekopieërd naar een 8 GB USB stick. En deze in de voorste aanluiting van de Showbox geplugd. Na de showbox opnieuw te hebben opgestart zag hij beide USB aansluitingen. Hij speelt zonder problemen een TS vob file af.
Hebben trouwens nog andere leden van dit forum zo'n deco ??? Of ben ik de enige ??
De stouten dingen via de Lan poort heb ik nog niet getest, omdat ik eigenlijk niet weet hoe dat moet.

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Cardsharing is voor mij niet belangrijk.

Ziet er al met al goed uit.

Ik twijfel nu eigenlijk nog tussen deze ontvanger, of, maar die is stukken duurder, de vu+duo. Enige twijfel die ik heb is de mogelijkheid om te kunnen kijken en opnemen. Dat doe ik zelden, maar aan de andere kant koop je niet elke week een ontvanger.

Het gaat mij echt om stabiel tv kijken icm volwaardige mediaplayer mogelijkheden.

Als je n vob afspeelt, werk dan de ondertiteling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als je n vob afspeelt, werk dan de ondertiteling?

 

De dvd was een muziek dvd, daar was geen ondertiteling bij. Dus moet even verder zoeken of ik iets met ondertiteling heb.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vervolg: Ik had een DVD gedownload en die weer op een USB stick gezet, maar kom niet in het DVD menu om de ondertiteling te kiezen, ook heb ik nu gemerkt dat de TS - VOB files niet automatisch doorlopen, dus moet handmatig de volgende file selecteren. Avi en Divx files afspelen is geen probleem trouwens.

Trouwens ik heb ook een Pana HD/DVD speler, en die zag via de USB poort helemaal de DVD niet.

Andere mogelijkheid is natuurlijk even de DVD files om te zetten naar een Divx file via b.v. Divx converter programma.

Het kan natuurlijk ook zijn dat in de toekomst dit probleem wordt opgelost.

 

Salu2, D.Quijote

 

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in ieder geval bedankt voor de moeite. Het lijkt me n hele leuke ontvanger.

Ik ga as vrijdag naar een sat winkel en ga daar ook nog ns wat info inwinnen. Ik denk toch dat het of deze wordt, of de Mvision HD 300 of de scorpion 801 HD. Dat zijn eigenlijk drie gelijkwarrdige ontvangers. MVision is iets duurder ,maar die zou dvd's kunnen afspelen. Waarschijnlijk bedoelen ze hier ook vob files mee, dat is meestal, en dan kun je dus geen ondertiteling selecteren. Ondersteuning van srt vindt ik ook belangrijk (losse subs).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als je via HDMI teletekst bekijkt, is die een beetje transparant, je kan dit veranderen door in het menu naar systeem instellingen te gaan; dan OSD instellingen en bij menu transparantie dit te veranderen naar 100 %

Buiten het kader van de teletekst blijf je wel beeld behouden, maar de achtergond is nu zwart.

 

Salu2, d.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast machinehead

Iedereen bedankt voor het geven van advies.

 

D.Quijote; jij bedankt voor de oplossing, dat er een rand overblijft , kan ik mee leven, maar als je teletekst wilt lezen terwijl er op de achtergrond een druk programma op is met veel geflits is dat zeer irritant.

 

groet

 

Machinehead

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast satnerd

ik heb deze showbox hd evolution, ook aangeschaft, vanwege de multimedia mogelijkheden en uiteraard de niet al te dure prijs.

 

maar nu hetvolgende, die decoder geeft om de haverklap de term

 

"gecodeerd kanaal"knipperend in het scherm terwijl mijn Canaal digitaal kaart, er gewoon in zit. en dit gebeurd wel meerdere keren op een avond.

 

is hiervoor een oplossing of nieuwere software?

ik heb volgens mij de 99.5 erin zitten maar

op de tjechie'se zite kom ik ook niet verder

http://www.openboxforum.cz/viewtopic.php?f=112&t=7192

 

wie kan mij helpen, ik vind dit hoogst irritant

 

ik heb geprobeerd om via een andere site een versie 9960erin te stoppen via USB maar dan geeft die verkeerde file oid?

http://www.openboxforum.cz/viewforum.php?f=133

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satnerd;

Ik ben net thuis 0.05 dus is al dinsdag, ik zal dinsdag ochtend even kijken welke software er ik heb zitten. Ik kan je wel de laatste software opsturen die ik erin heb zitten ( okt. 2010 )

Als je even van kanaal verwisselt blijft het dan ook gecodeerd ?

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satnerd

Bij mij draait hij op 7310 en 99.47 van 29 okt 2010. Ik kan je die wel opsturen als je mij een pm stuurt met je a-mail adres. Deze software heb ik van de importeur gekregen.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satnerd

 

Geen PM ontvangen, wel gisteren nog even de importeur gebeld, die zei dat de 99.47 de laatste versie is. Ik heb ook wel gezien dat er nog andere zijn, maar die werken misschien minder goed met CDS.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...