Gast Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 Hi Roma, Zelfde resultaat als ik; heb nu ook key 11 ipv 12. Ik had dus al een aantal premiere kanalen (zie reactie eerste pagina). Groeten Wim
Satori Geplaatst: 2 augustus 2002 Geplaatst: 2 augustus 2002 Voor de Pioneer met Dynamit FW is er inmiddels een oplossing door EMTEC (Zie Pioneer thread) Groeten Satori
Satori Geplaatst: 4 augustus 2002 Geplaatst: 4 augustus 2002 De Boris files voor Philips en Pioneer zijn dezelfde als die van Huts. Dus ook hierbij een beperkt Prem-beeld. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 22 augustus 2002 Geplaatst: 22 augustus 2002 Hallo daar, Volgens,wat ik lees? betreffende dit onderwerp,is het mogelijk key 11 te openen? Mijn probleem is reeds geruime tijd ,dat ik deze key wil openen ,maar niet weet hoe? Ik gebruik een strong 8000 gepacht en met v9b update. Verder maak ik gebruik van het Picbined program. Thanks op voorhand voor die mij hier bij kan helpen. ***ongewenste_url***. P.S.Ik verander ook file's voor de hyhundai 1000 en humax,zie je hier een mogelijkheid om key 11 te genereren in picbined?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen