riji Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Dit wordt geklaag bij ons. Je kunt je betalende klanten zomaar geen vertrouwde zenders ontnemen. Het wordt wellicht onze laatste abonnementsperiode. Het is altijd wat bij TV-Vlaanderen.
spongebob Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 je bent vergeten te vertellen dat je wel 13thstreet en SyFy in de plaats erbij krijgt. Overigens is HetGesprek gewoon failliet en is zijn de uitzendingen al een poosje gestaakt. Daar kan TVV, noch CDS iets aan doen. netto zijn er dus 2 kul-zenders (ZR en MGM) vervangen door 2 interessante zenders (13 en SF). Een dikke pluim, dus, voor TVV. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
riji Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2010 Het gaat niet om wat erbij komt, maar wel om wat er verdwijnt. Daar betalen wij voor.
DeBeek Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Dacht dat alleen in Nederland " Azijnpissers " Had...
Gast zzzzzzz Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Bij elke verandering zal er wel ontevredenheid zijn, dat is ook logisch. Je kunt niet zeggen dat het soort programma's dat MGM draait vervangen wordt door wat Syfy draait. Wie graag films van MGM ziet ziet science-fiction niet als een vervanging daarvan.
Gerard 76 Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 MGM is verre van kul. Vind het doodzonde als dit kanaal verdwijnt. Het is de 100% nederlandse versie. We zijn de NL versie van NGC wild ook al kwijt.
riji Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2010 Inderdaad. Mijn vrouw kijkt heel vaak naar ZoneReality, blijkbaar een zender met toch een specifiek aanbod.
riji Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2010 Origineel bericht van: DeBeek Dacht dat alleen in Nederland " Azijnpissers " Had... Ge kunt je ongepaste reacties voor jezelf houden.
Gast Paullo Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Nog geen paniek, dit staat in de nieuswbrief: " 13th Street vervangt MGM, dat verdwijnt uit het zenderaanbod. Er wordt voor deze zender echter nog steeds gezocht naar een alternatieve oplossing waarvoor de onderhandelingen met de programma aanbieder nog aan de gang zijn." Dus de kans is bestaande dat deze in het aanbod blijft. Voor de abonnees wiens vrouwen graag naar Zone Reality kijken is een uitbreiding met Astra 2 misschien een oplossing. Ik dacht dat van CBS Reality zelfs nog een +1 versie op Astra 2 zat. Greets
riji Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2010 Origineel bericht van: Paullo Nog geen paniek, dit staat in de nieuswbrief: Voor de abonnees wiens vrouwen graag naar Zone Reality kijken is een uitbreiding met Astra 2 misschien een oplossing. Ik dacht dat van CBS Reality zelfs nog een +1 versie op Astra 2 zat. Greets Er zijn nog altijd heel veel mensen die de Engelse taal onvoldoende beheersen om dergelijke programma's grondig te kunnen volgen.
guppje29 Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 De NL versie van NGC Wild is extact hetzelfde. alleen ontbreekt bij CDS het NL audio spoor nog steeds. Hoop dat ze daar ook nog ooit iets aan gaan doen. Origineel bericht van: Gerard 76 MGM is verre van kul. Vind het doodzonde als dit kanaal verdwijnt. Het is de 100% nederlandse versie. We zijn de NL versie van NGC wild ook al kwijt. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Brambo's Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Origineel bericht van: spongebob je bent vergeten te vertellen dat je wel 13thstreet en SyFy in de plaats erbij krijgt. Overigens is HetGesprek gewoon failliet en is zijn de uitzendingen al een poosje gestaakt. Daar kan TVV, noch CDS iets aan doen. netto zijn er dus 2 kul-zenders (ZR en MGM) vervangen door 2 interessante zenders (13 en SF). Een dikke pluim, dus, voor TVV. Ben ook blij dat beide zenders eindelijk via satelliet beschikbaar worden. Voor MGM zullen we inderdaad, zoals Paullo al zei, nog even moeten afwachten wat het precies wordt. Wat ik niet zo correct vind is dit:Hallmark zal overigens voortaan niet langer 7 dagen per week en 24 uur per dag te zien zijn, maar zal beperkte uitzendingen hebben in weekends en op doordeweekse avonden. Op een ander forum is te lezen dat dit kanaal eigenlijk zal gedeeld worden met Eredivisie. Hier worden TV Vlaanderen klanten terug de dupe van een kanaal dat enkel bij Canal Digitaal zal te zien zijn. Een tijdje hadden ze dat al eens even met Discovery gedaan, al kan ik me nu niet direct meer herinneren met welk kanaal dit was. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gast Paullo Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Citaat: Er zijn nog altijd heel veel mensen die de Engelse taal onvoldoende beheersen om dergelijke programma's grondig te kunnen volgen. Tsja, dan zal je een ander alternatief moeten zoeken, maar ik weet niet of enige andere aanbieder in Vlaanderen dit kanaal aanbiedt. Ik dacht dat Belgacom-tv het ooit heeft aangeboden, maar ik geloof dat het verwijderd is wegens gebrek aan belangstelling. Iedereen zijn interesse natuurlijk, maar ik denk dat het één van de minst populaire kanalen was in het tv-aanbod (samen met Bib) van TVVlaanderen. Greets
Gast Paullo Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Citaat: Hallmark zal overigens voortaan niet langer 7 dagen per week en 24 uur per dag te zien zijn, maar zal beperkte uitzendingen hebben in weekends en op doordeweekse avonden. Op een ander forum is te lezen dat dit kanaal eigenlijk zal gedeeld worden met Eredivisie. Ik denk dat het sowieso al een mirakel is dat Hallmark nog aangeboden wordt. Ik kijk er quasi nooit naar, want de beeldkwaliteit was om te huilen. Dan kon je nog beter op je computer naar Youtube kijken. Die kwaliteit was beter. Kanaaldelingen zijn inderdaad niet ideaal, maar misschien beter dat dan niets. Greets
pollebru Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 Nieuwsbrief Tv Vlaanderen Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen