Pringle Geplaatst: 31 augustus 2010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik ben van plan mij te abonneren op Sky DE en heb een kennis in Duitsland die de kaart voor mij wilt aanvragen. Nu weet ik dat er verschillende coderingen zijn en de vraag is welke moet ik hebben, of heb ik geen keuze? Er is mooi aanbod momenteel met reductie op abonnementsprijs en een gratis HD Tuner. Het punt is dat ik de kaart eigenlijk gewoon in mijn VU+ wil steken omdat Ik geen zin heb om te moeten schakelen tussen tuners. Welke codering (als ik al kan kiezen) gaat werken in de VU+? Ik gebruik de VU met CCcam maar heb ook al met Oscam geëxperimenteerd. Thanks Error, no keyboard. Press F1 to continue.
Tonskidutch Geplaatst: 1 september 2010 Geplaatst: 1 september 2010 ze werken allemaal gewoon in CCcam NDS - Nagra - BetacryptS02 en op alle drie werken alle pakketten die jij abonneert (ook HD kan op S02) enkel de betacrypt S02, zul je wellicht niet meer krijgen (of je moet een sufgreet van de helpdesk vragen ivm Dbox receiver) er waren in het verleden wel meer die nagra kaart niet prettig vonden, maar je leest er niets meer over. de tuner moet je erbij nemen als je die niet wilt, zul je al een smoes moeten ophangen over een geschikte die je al hebt (en dan geen VU+ noemen) ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen