Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb wat problemen met mn internetverbinding. Die loopt via kpn adsl (voorheen hetnet).

Google werkt goed. Sat4all werkt redelijk (wel trager). website van kpn werkt niet tot heel traag. www.storingsoverzicht.nl werkt ook nauwelijks tot niet.

Zo zijn er nog veel meer sites die niet werken. Wat me wel opvalt is dat de pagina titel wel wordt geladen.

Ik heb al een andere dns (van opendns) geprobeert, maar maakt niets uit.

Mn modem maakt wel vlot contact, hierbij wat gegevens van de line:

ADSL Line

Status: Cable connected

Line mode: G.992.1 (G.DMT)

Maximum line rate: 5152 kbps (downstream) / 736 kbps (upstream)

Noise margin: 6 dB (downstream) / 6 dB (upstream)

Line attenuation: 37 dB (downstream) / 36 dB (upstream)

Output power: 19 dBm (downstream) / 11 dBm (upstream)

Hebben meer mensen last hiervan? Ik heb al geprobeert om het modem opnieuw op te starten maar krijg weer hetzelfde. Alle computers hier vertonen dezefde problemen.

Wat moet ik doen?

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

Welke browser? Al eens een andere geprobeerd?

Draadloos netwerk of bekabeld?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

heb dat de laatste paar dagen ook wel zo ervaren

sat4all sinds afgelopen vrijdag t/m gistermiddag

maar als de ene provider storing heeft zal zich als domino effect via andere wegen elders ook een file of vertraging voordoen

DNSservers wereldwijd

ciao

Nothing Compares 2U

Jimmy Scott

Geplaatst:

Internet explorer leek iets meer te openen dan Chrome. Bekabeld of draadloos maakt niet uit. Via mn htc verbinden werkt wel goed en snel.

Of er werkelijk een probleem met dns is betwijfel ik omdat, welke site ik ook open, wel de pagina titel word weergegeven maar dan weinig meer doet. Er word dus wel iets geladen.

Het is heel vreemd maar de problemen lijken nu weer wat minder te worden. Ik had er al sinds gisterenavond last van.

Zijn er nog meer mensen, behalve Tonskidutch die er last van hebben gehad?

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

sat4all was de afgelopen week hier ook vaak ontzettend traag, maar dan zonder reden weer snel... het wisselde erg sterk. de meeste andere pagina's waren relatief snel, behalve dan weer de site van Norrbottens kuriren, de krant die ik online lees.

Nu gaat het weer... Volgens mij hangt het er ook vanaf welke virus scanner je gebruikt. Heb nu voor 1 jaartje kaspersky, en als die aan het updaten is, is hij ook niet vooruit te branden...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Is oveeal zo wel een beetje

Zelfs ik met mijn 3g vanuit Wenen ondervind er ook last van.

O.A S4all- hotmail-Facebook

Moet wel vermelden dat het meestal de avonduren betreft.

Win7 IE 8 en werk zonder virusprogs e.d

Geplaatst:

Sat4all heeft inderdaad wat traag gewerkt en dit is opgelost door de systeembeheerder. De server stond continu een back-up te maken.

Diverse tests die ik kan doen laten wel wat vertraging zien op het internet en is er wat "file-vorming", met onbekende reden.

Mobiele netwerk vertoont geen vertraging op HSDPA, HSUPA en zal G3 dus geen problemen geven (snelheid ligt ook aanzienlijk lager als een thuisverbinding natuurlijk, en zal ook niet opvallen voor de doorsnede gebruiker).

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble

Mobiele netwerk vertoont geen vertraging op HSDPA, HSUPA en zal G3 dus geen problemen geven

Bij mij dus wel!!

Heb hier een HSDPA, HSUPA 21 mb/s down
Geplaatst:

Geen probleem hier op Voda. Streaming Audio/Video op MSN en intussen staat er ook een Duits Radio station op Winamp open met achtergrondmuziek.

Wel problemen met mail binnenhalen op hotmail.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen