Ga naar inhoud

[controle] dsr9500 hard+software

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aangezien ik niet meer weet waar ik mijn probleem moet zoeken...

Is er iemand in (omgeving) Arnhem zo vriendelijk mij uit de brand te helpen ? Liefst iemand met DSR9500 ervaring en ervaring icm Matrix Cam + Ci slot + evt. software.

Waar ik even langs kan wippen met mijn ontvanger om zo eea uit te sluiten voor ik boos CD ga bellen ?

Probleem is dat de kanalen waar ik voor betaal (astra1) haperen in beeld en geluid, maar de FTA zenders niet.

DSR9500 Matrix Cam Reloaded, sw.UCAS v3.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: tsakkie

DSR9500 Matrix Cam Reloaded, sw.UCAS v3.0

Boos CD bellen heb je niets aan niets van wat je hebt heeft CDS goedkeuring die zullen zeggen neem een goedgekeurde ontvanger of ci module.

Maar die ontvanger is al niet een van de jongste nu ben ik niet technisch maar er kan iets kapot zijn natuurlijk.
Kun je testen met een goedgekeurde of andere ontvanger of alles wel goed draait op jou schotel. laugh
Geplaatst:

ik denk dat je beter een andere ontvanger kunt kopen wand de software die op je cam staat is goed

op cd hoef je niet boos te worden wand die hebben niks met deze ontvanger ,en cam module

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Helaas is je Sammy niet meer van deze tijd,zoals ik in je vorige berichten las geeft deze geen mpg4 voor de Astra op 23'5 gr oost door.

Bij mij is die voor ruim 2 jaar terug al in de kliko beland.

Misschien dat je beter een HD ontvangen kunt aanschaffen,dan heb je ook die CAM niet meer nodig.

The birdman has left the building

Geplaatst:
Origineel bericht van: satede
Helaas is je Sammy niet meer van deze tijd,zoals ik in je vorige berichten las geeft deze geen mpg4 voor de Astra op 23'5 gr oost door.
Bij mij is die voor ruim 2 jaar terug al in de kliko beland.
Misschien dat je beter een HD ontvangen kunt aanschaffen,dan heb je ook die CAM niet meer nodig.

Wel handig om te weten, heb me het apezuur lopen zoeken naar 23,5. Bij deze ...te koop : Samsung DSR 9500

Gevraagd: betaalbare satt. ontvanger omg. Arnhem

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen