Ga naar inhoud


[Pioneer] Aanpassen Key-file


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een gepatchte Pioneer DBR-S110NL en zou graag zelf mijn Funcardfiles willen aanpassen. Ik ben al een poosje bezig om uit te zoeken hoe en wat ik moet veranderen maar kom er nog niet uit.

Is er misschien een medeboard lid die mij via een PM wegwijs wil maken in deze materie. Ik weet nl. nog niet hoe en wat ik moet veranderen en welke providers er bij de diverse kanalen horen.

Bij voorbaat hartelijk dank

 

Wim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Mike,

 

Ik heb die thread bekeken en ook het proggie "Intersatb"gedownload en uitgetest maar ik weet niet of ik daar echt naar op zoek ben.

Wat ik wil is met MulriEdit 3.0 (voor de Multicamfiles) en/of Pic Bin editor de betreffende key-files editten maar ik weet niet wie welke provider is en moet ik voor iedere provider 4 coderingen aanpassen (Seca, Nagra, Irdeto en Viaccess). Waar kan ik achterhalen welke provider welke kanalen uitzend. M.a.w wie is bv de provider van de Premiere kanalen en welke kanalen heeft bv provider Calcio.

Als ik bij de duckfiles kijk dan zie ik voor plm 19 providers keys staan. Ik kan deze providers dus niet tegeuvinden in Pic Bin Editor en/of MultiEdit 3.0.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi wim,

 

Als je boven 'links' klikt. Dan 'diversen' en dan 'sat-k....'. Dan kun je daar de verschillende encryptysystemen aanklikken en zien welke providers bij welk systeem horen.

Je hoeft voor elke provider maar 1 keuze te maken op je kaartje en je systeem.

C+ bijv. zendt uit in Ir en Se en je kiest zelf (in ons multicam systeem) via welk encryptysysteem je wilt ontvangen. Dit kun je bij Dynamit veranderen met '+' toest ev. en bij Spacerunner in 'Menu' '2'.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...