Ga naar inhoud

Boomerang weg? (Rebox 9000 tuner)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben net een paar maanden naar Frankrijk geweest en bij terugkomst valt het me op dat ik geen Boomerang meer kan ontvangen.

Volgens mij moet Boomerang nog op de Astra 3 (23.5 oost) zitten op frequentie 11739 V.

Nu staat in Totaal Tv wel dat Boomerang naar Mpeg4 is gegaan, maar dit betekent toch wel dat dit nog te ontvangen is met mijn Rebox 9000 HD ontvanger (trouwens ik draai nog op software V97, misschien ligt het daaraan).

Gaarne hulp!

Geplaatst:
Origineel bericht van: m.boretti
Gaarne hulp!

Wat moet je voor hulp hebben je hebt alle info hij zit op de freqentie die je aangeeft en is gewoon te ontvangen.
Alleen zitten er geen ondertitels bij wel via teletekst 785.
Ontvang je wel de andere zenders op 11739?? confused
Geplaatst:

Dag Aart,

ja ik ontvang wel ned. 2 HD. Ik heb een familiepakket dus zou Boomerang gewoon te ontvangen moeten zijn.

Nou had ik een paar maanden geleden al het probleem dat naar Boomerang schakelen erg lang duurde; ik krijg dan de mededeling "Gecodeerde zender". Tja dat die gecodeerd is, weet ik ook wel, maar mijn kaartje met familiepakket zou Boomerang moeten decoderen.

Ik zal de firmware nog eens laden, en ook nog eens een update van mijn kaartje aanvragen (staat trouwens keurig op 26/10/2010, dus dat zal het probleem niet zijn).

Geplaatst:

Nou update firmware gedaan, nieuw pulsje aangevraagd bij CDS, en waarempel Boomerang werkt weer.

Nou vraag ik me af waar het nu aan gelegen heeft, aan de firmware of dat de update van CDS niet goed is doorgekomen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen