Niels Wagenaar Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Ik waardeer de humor echt wel hoor, alleen ik dacht ik geef het even aan voor dat het teveel offtopic wordt. Ik dacht dat ik met mijn toch wel redelijk vriendelijk was . Maar ik ben benieuwd naar deze ontvanger! Ik hoop alleen niet dat ABcom nu een ontvanger gaat verkopen met daarin een E2 versie dat door (bijvoorbeeld) PGI is gemaakt oid. Dat is gewoon pronken met iemand anders z'n veren. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Gast arvy Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Nou, PGI gaat echt geen E2 maken, dat wil Pacco niet, Uncle.f niet en ik ook niet. Dus dat gaat niet gebeuren. Maar of het gebaseerd is op Tideglo's werk weet ik niet, zal eens aan byti vragen, die kan het in 1 seconde zien (als hij de 9900 aan heeft staan).
verwijderd Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Update Box is onderweg misschien vrijdag in huis. E2 is niet geschreven door tidelgo is eigen fabrikaat met wat hulp van anderen. Nog even geduld zodra hij er is gaan we eerst lekker spelen. Laat jullie allen gauw wat weten. De box is niet van DGS maar een volledig eigen van ABCom.
verwijderd Geplaatst: 8 september 2010 Auteur Geplaatst: 8 september 2010 Update ja ja hij is binnen. Maakt een goede indruk, mooie kast netjes afgewerkt zowel van buiten als van binnen. Start snel op ziet er gelikt uit, en vooral stabiel. Zender lijst erin gezet met dreamedit nu alleen nog even kijken of we de cams aan de praat krijgen. Wordt vervolgt. Zodra iki tijd heb zal ik ook wat foto`s plaatsen.
Moderator wiz Geplaatst: 9 september 2010 Moderator Geplaatst: 9 september 2010 Als ze die E2 waar ik zo hier en daar zeer positieve geluiden over lees nou ook ff geschikt maken om te draaien op een 9000 dan kunnen wij er ook nog een hoop lol van hebben. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast arvy Geplaatst: 9 september 2010 Geplaatst: 9 september 2010 Zoals al eerder gezegd is door meerdere mensen, ABCom zal geen E2 uitbrengen voor de 9000 etc.
verwijderd Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Geplaatst: 19 september 2010 Hallo allen hier een paar foto`s zoals belooft. Box loopt zeer stabiel makkelijk te bedienen en de nieuwe E2 zit er ook alweer aan te komen. Hier zal dan ook multiboot in zitten waardoor er misschien ook snel andere alternatieven te maken zijn. Orginele kaart loopt met Mgcamd met als server Newcs.
verwijderd Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Geplaatst: 23 september 2010 Hallo lieve mensen De ABIPBOX 9900HD is zaterdag te bewonderen in Apeldoorn op de wel bekende plaats aan de Kooikersplaats 35 dus als je interesse hebt kom gerust even kijken. Alles loopt redelijk stabiel dus dat voorspeld veel goeds voor de toekomst. Groet Ronald
verwijderd Geplaatst: 28 september 2010 Auteur Geplaatst: 28 september 2010 Hallo Allemaal Reacties afgelopen zaterdag waren zeer positief,mooie kast, super beeld,keurig afgewerkt enz.enz. Staat nu ergens anders voor verdere testen en maar even afwachten nog wanneer hij in Nederland op de markt komt, zal niet lang meer duren. Groet Ronald
roxstar Geplaatst: 14 oktober 2010 Geplaatst: 14 oktober 2010 ipbox 99hd aan het testen.....gekocht bij ipbox dealer in Oostenrijk. draait alleen op mgcamd en als je cccam huisservertje hebt hebt alleen op 2.1.1 ik heb er een dvb-c tuner in zitten maar die wordt niet ondersteund. Volgens abcom gaat dit vanaf nu (13/10) nog 2 weken duren voordat er nieuwe firmware uitkomt. DM8000S, Visiosat G4, Sony 46inch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen