Ga naar inhoud


Nieuws:Oorzaak Altzheimer ontrafeld en medicijn bekend + Zonnepanelen op fotosynthese


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Volgens ARD-TxT p510/520/530 is de oorzaak van Altzheimerziekte ontrafeld en er is zelfs een medicijn voor!!!

Prachtige berichtgeving, ARD blijkt zeer goed geinformeerde TxT pagina's te hebben.

 

Ook zonnepanelen gebaseerd op fotosynthese komen er aan, die leveren stroom zodra het klaar wordt en geven geen ecologische footpring zoals de huidige panelen! (ARD Txt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Citaat:
Volgens ARD-TxT p510/520/530 is de oorzaak van Altzheimerziekte ontrafeld en er is zelfs een medicijn voor!!!

 

Goed nieuws , nu nog even 10 jaar wachten tot het de markt op mag.

 

Citaat:
Ook zonnepanelen gebaseerd op fotosynthese komen er aan, die leveren stroom zodra het klaar wordt en geven geen ecologische footpring zoals de huidige panelen!

 

Dat is "oud nieuws" want daar zijn ze allang mee bezig.

Die panelen zijn gebaseerd op algen. Nadeel is hoe je zo'n aquarium op je dak krijgt smile

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook last van.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens ARD-TxT p510/520/530 is de oorzaak van Altzheimerziekte ontrafeld en er is zelfs een medicijn voor!!!

Prachtige berichtgeving, ARD blijkt zeer goed geinformeerde TxT pagina's te hebben.

 

Je juicht veel te vroeg. Die ontdekking was al gedaan rond 2004 en sindsdien weinig nieuws.

Google even op Alzheimer en Imatinib.

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rocketscientist
Je juicht veel te vroeg. Die ontdekking was al gedaan rond 2004 en sindsdien weinig nieuws.


Blijkbaar vergeten dat ze het al eens eerder uitgevonden hadden...

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dreamlover8000
het is alzheimer dus zonder de letter T ertussen.
Ben je dat soms vergeten laugh


Kom helaas iets teveel in een ziekenhuis, maar kon een grapje bij de Neuroloog niet laten. Vroeg hem "Dokter wat was de voornaam van Alzheimer ?......."

Wist ie niet, dus mijn antwoord was "Nou, kijk.... en zo begint het ! " whistle

De medeveroorzakers als ik de Wikipedia erop na sla naast de genetische kansen, zijn wel factoren die jezelf in de hand kunt hebben. In ieder geval actief blijven na je pensioen/afkeuring en niet achter de geraniums gaan zitten. Hersens laten werken en uitdagen ipv een alledaags gangetje/ritme.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat dat niet gaat helpen. Alzheimer wordt ook wel bij personen van net 40 geconstateerd die dus nog lang niet achter de geraniums zitten. Veel belangrijker lijkt nu geestelijk actief zijn zodat je een soort van reserve hebt voor als het toeslaat.

 

Het vervelende is dat Alzheimer een verzamelnaam is voor een groot aantal gelijksoortige aandoeningen. De werkelijk oorzaak kan pas na de dood worden achterhaald.

 

Dus simpel gezegd: als we het niet weten noemen we het Alzheimer.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Librarian
De voornaam van alzheimer is Alois.

??Dat heb ik je laatst ook al verteld, was je dat vergeten?


Nee, was ik niet vergeten....

Vergeet ook nooit de voornaam van mijn vrouw, waar sommige wel eens last van hebben whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...