Ga naar inhoud


[Pioneer] Verdwenen Premiere kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen kan ik geen premiere kanalen meer ontvangen. Weet iemand waar dat aan ligt ?

Ik heb het geprobeerd met Dynamite firmware 4.38Nl en Channellist van Satori en de Multicam 6in 1 van Emtec en ook met de nieuwe pioneer/philips V1_OP2 firmware met bijbehorende schannellist en eeprom en de philips- en pioneer hutsefriuts files echter op een enkele zender na geen beeld.

Zijn er meer pioneers die hier last van hebben ?

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Wim het probleem is al bekend maar er heerst nog wat onduidelijkheid.

Tip kijk eens onder "philips" "geen beeld op premiere kanalen" van "superdad"

daar staat wel wat meer onder en daar heb ik ook nog een verwijzing naar nog een forum staan.

 

Groeten Passie99

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Hi,

Op dit moment heb ik de volgende Premiere zenders op mijn gepatchte Pioneer DBR-S110NL

Premiere 1 en 2 na 1 minuut wachten

Premiere Erotik 1 t/m 4

Premiere Sport 1 & 2 na 1 minuut

Premiere Dir 1A t/m 4A en 1B t/m 3B

 

Groeten

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wim,

 

Ja, die had ik al bekeken. Dat artikel geeft wel de indruk dat ze wat gaan doen, maar er is geen indicatie dat dit nu al zal gebeuren. Als dat zo was, hadden ze wel een betere oplossing dan de key-11 bedacht.

Ten eerste omdat het maar een deel van hun pakket bevat. Ten tweede omdat het alleen de multicam versies van Pioneer en Philips raakt.

 

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Werkt bij mij in ieder geval moet echter kiezen voor: '+' 'B' '1' '2' kiezen voor CA_SYS 1762 / ECM-PID 6150.

Bij één Premiere kanaal moest ik kiezen voor '+' 'B' '1' '0' .

Ook Krimi & Co en Goldstar werken weer na bovenstaande keuze.

 

Wim

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De situatie is dat we de nodige discussie vandaag gehad hebben over de Huts files tbv Philips en de Pioneer met Spacerunner V1.0p2. Vwb de Strong weet ik het niet. De Huts files zijn in feite Alpha-files en te editen met PicBinEd met de Xin1 INI files. Het lukt op dit ogenblik niet om via editen de Prem's weer allemaal aan de gang te krijgen.

We zijn dus afhankelijk van degene die deze Alpha files gemaakt heeft. Ik wist nog wel wat van de opbouw van GW kaarten, maar ik heb nooit naar de Atmel's gekeken en kan hier dus niets betekenen.

We hadden binnen 2 dagen een oplossing voor de multicam files, dus ik verwacht de oplossing voor de alpha files ook op korte termijn.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...