Ga naar inhoud


[Pioneer] Verdwenen Premiere kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

ik zit me blind te staren op de kuba, staat er ook 3 x in.

 

bij de duck kan ik niet in de upload 1 komen heb ze dus van upl.. 2 gehaald.

die ik eerst had was de kuba wsday. iets lager staat de multicam en heb deze inmiddels en ga het weer proberen

 

gr paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

@ Satori,

 

ik heb het helemaal voor elkaar.

ik heb weer overal beeld op wat betreft de premieres.

toch nog weer bedankt voor de hulp. ook bij mij moest het met +, b,1,2.

 

toch nog een excuus van mijn kant wat betreft de files, heb verkeerd gekeken, zoals eerder aangegeven blind gestaard op de kuba's en niet goed verder gelezen.

 

zit toch nog met een vraag die jij wel kunt beantwoorden denk ik gezien jou vele oplossingen op dit board.

ik heb jou lijst erin zitten en krijg op de f1 geen beeld op moment van uitzending. de lijst die ik bij de v1 had zitten zaten f1 kanalen bij die het wel deden. is mijn vraag kan ik die copieren naar jou lijst en zo ja is dat het alles wat ik moet doen of moet je dan ook nog wat aan de eeprom doen.

 

gr paddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lijst van mij lklopt niet meer voor de premiere F1. Deze zijn verplaatst. Ik zou eigenlijk een nieuwe lijst moeten maken, maar daar heb ik de moeite nog nioet voor genomen. Als je bij Lyngsat kijkt, kun je alle prem-kanalen terugvinden en hun settings. mbv Pionero (Tuning sectie) kun je die dan toevoegen en editen.

We zijn vrij interactief bezig geweest, maar ik ga nu voor de rest van de midaag weg.

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patrick,

 

Heb je de F1-kanalen al toegevoegd ?

Volgens mij kan je ook settings overnemen uit de desbetreffende channellist en nadat je een aantal nieuwe kanalen heb aangemaakt met trsp 57 (één premiere kanaal naar meerdere nieuwe kopieeren) kan je de gekopieerde waardes veranderen.

 

Ik ga het dadelijk ook doen.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Je moet één van de Premiere Ero kanalen uit de Satori list kopieren naar 5 nieuwe F1 kanalen en die dan met de gegevens uit de V1.0P2 channellist editten.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zo en de eerstvolgende uitzending is over 2 weken en dan ben ik met vakantie t/m 22 september.

Zal in iedergeval de settingslijst er in laten zitten want mijn deco gaat dus ook op vakantie naar Frankrijk.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

EMTEC heeft op 3 aug 3 verschillende edit's uitgebracht. Edit-3 heb ik, maar ik zoek de andere 2.

Achtergrond: EMTEC heeft het voor elkaar gekregen om prem goed te laten lopen op de Dynamit FW. Met Spacerunner V1.0P2 wil dir nog niet (Philips ook niet). Als ik de settinglijst aanpas en daar de ECM PID inzet die we ook gebruiken voor Dynamit, dan werkt het nog steeds niet. Omdat ik EMTEC zelf niet ken en dus niet kan benaderen, wil ik graag naar de verschillen van de de EMTEC files kijken.

Ik denk dat ze op vkeys gestaan hebben, maar die vraagt om een pasword en ik heb nog niet gevonden hoe ik me aan kan melden.

 

Dus concreet 2 vragen:

De EMTEC files van 3 aug (edit-1 en Edit-2)

Hoe krijg ik (weer) toegang tot vkeys

 

Alvast bedankt,

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...