Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 ik ben voor een kennis een Toshiba Satellite A200 aan het bekijken, om deze terug te zetten naar instelling af fabriek. Heeft deze een recover mogelijkheid, en hoe moet dit gedaan worden bij deze laptop. Bij de aankoop, zaten geen dvd's en of cd's
winwiz Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 RTFM en daar staat in: (uit de gebruksaanwijzing van de A200) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Er zit geen schijf product herstel bij ??
winwiz Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Er zit geen schijf product herstel bij ?? Op een site die ze verkoopt zie ik staan: Citaat: In de doos: * adapter * recovery cd's * handleidingen Ik ken meer mensen met toshiba maar volgens mij zat er altijd een stapeltje cd's/dvd's bij... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
satencom Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 henri aalten je moet wel even kijken dat de post ook geweest is Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satencom Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 als dat ook niet lukt dan word het een nieuwe installatie wat van Windows zit er nu op dan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Origineel bericht van: satencom henri aalten je moet wel even kijken dat de post ook geweest is Heb ik gezien, en ga er na mijn vakantie aan verder. Tot nu toe niet werkend gekregen. Er staat Windows Vista op.
Moderator Matchless Geplaatst: 4 september 2010 Moderator Geplaatst: 4 september 2010 Citaat: als dat ook niet lukt dan word het een nieuwe installatie wat van Windows zit er nu op dan Daar moet je met dit soort merken wel een beetje mee uitkijken. Vaak zijn daar speciale installatie cd's voor nodig.Heb je die niet dan loop je de kans dat je na een installatie poging zonder speciale cd geen besturings systeem er meer op hebt. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Satdorus Geplaatst: 6 september 2010 Geplaatst: 6 september 2010 Vaak zie je ook dat je zelf als eerste handeling de herstel disk moet aanmaken. Daarvoor zit dan een software tooltje op je pc die daarvoor moet starten.........
Gast vandoorn Geplaatst: 29 september 2010 Geplaatst: 29 september 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten ik ben voor een kennis een Toshiba Satellite A200 aan het bekijken, om deze terug te zetten naar instelling af fabriek. Heeft deze een recover mogelijkheid, en hoe moet dit gedaan worden bij deze laptop. Bij de aankoop, zaten geen dvd's en of cd's Meestal kun je de Recover cd's ook downloaden bij de fabrikant van de laptop. gr. Geert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen