finilio Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Heb vandaag een nieuwe dreambox 500hd maar deze doet NIETS alleen het rode lampje brand regeert niet op de AB. wat is hier aan de hand Als ik de box aanzet duurt het enkele minuten voordat het rode lampje begint, waar ik ook op druk er komt geen groen lampje bij zie niets op de het beeld
winwiz Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 Origineel bericht van: finilio Heb vandaag een nieuwe dreambox 500hd maar deze doet NIETS alleen het rode lampje brand regeert niet op de AB. wat is hier aan de hand Als ik de box aanzet duurt het enkele minuten voordat het rode lampje begint, waar ik ook op druk er komt geen groen lampje bij zie niets op de het beeld als hij nieuw is lijkt het me een duidelijke zaak. Terug naar de winkel voor een nieuwe of ze moeten aan kunnen tonen dat hij wel werkt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 aha bericht is verplaatst naar juiste subforum je begint pas met drukken op de knoppen van je afstandbediening als de dreambox helemaal geboot is... anders kun je ook rare toets combinaties ingeven met dus rare gevolgen als die helemaal niet doorstart ( boot ) dan haal eens de stroom eraf / de ethernetstekker eruit en doe hem nog eens aan indien de default fallback IPnummers van je dreambox een conflict hebben met je router/dhcpserver kan die blijven hangen dus zonder netwerk eens trachten op te starten en geduld aub ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
finilio Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Geplaatst: 3 september 2010 contact gehad met *****geen reclame******* en moet hem opsturen word omgeruild probeer vanavond nog eens stuur hem dan maandag terug. mijn zwager heeft vandaag ook een gekregen probeer die eerst aan de gang te krijgen
wortellica Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Dat moet geen probleem zijn bij *****geen reclame***** heb zelf ook wel eens wat omgeruild. maar ja evengoed wel balen voor je
Snoopy Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Had laatst iemand die had hem per ongeluk op een resolutie gezet die zijn TV niet kon weergeven. Die dacht ook dat zijn box stuk was.
finilio Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Geplaatst: 5 september 2010 Heb de dm500hd aan de voeding van mijn zwager hangen Ben nu aan het flashen maar krijg de melding invalid image(or old Version) Waar haal ik een goed image weg die
Cobus R Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 overal kun je die weghalen ge eens kijken bij openpli bv. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
finilio Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Dm5000hd van mijn zwager werkt mooi, heb alleen een duo lnb voor de 19 en 13 en wil deze lnb vervangen voor 4 losse lnb's (reeds gekocht) Ikk heb een schotel met zo'n boog ervoor, is dit lastig om dit goed af e stellen of valt het mee iemand nog tips
Gerard 76 Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...nb_#Post1706380
finilio Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Geplaatst: 7 september 2010 als ik dit zo lees moet het een makkie zijn maar de koppen van mijn lnb zijn dikker zodat ze toch iets verder uit elkaar komen te staan denk ik
Gerard 76 Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Ik heb ook dikke koppen op de LNB's. Gaat prima hoor...
Sigma Geplaatst: 7 september 2010 Geplaatst: 7 september 2010 Deze doen het ook prima:Edision 0.2 quatro LNB op een Triax schotel. let op dit is voor een GSO installatie. ja en daar hangen 10X een Topfield 5000ci aan werkt perfect Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen