blitzteam Geplaatst: 2 september 2010 Geplaatst: 2 september 2010 ik heb nu een basis pakket, kan ik deze uitbreiden met alleen sport 1, en wat gaat me dit eventueel kosten. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast satchmo Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 ja, dat kan. sport1 only kost 9.95 per maand extra. pas op: je moet wel mpeg4/hd decoder hebben en dubbele kop (duolnb) om zeker te zijn dat je alle zenders blijft ontvangen. cd is de boel van 19.2/mpeg2 naar 23.5/mpeg4 aan het migreren.
di-on-air Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Neem anders het familliepakket en voor derest zeg ik niets. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
leo1949 Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Ik heb het familiepakket en Eredivisie live. Maar ik dacht dat de twee Sport1 zenders een bonus waren voor het ontbreken van twee van de vier voetbalkanalen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Mister HaCk Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 In het entertainment pakket zitten de sport 1.1 en 1.2 kanalen. Zoals aangegeven toekomst alleen in mpeg4 only(zal rond 31 dec 2010 mpeg2 versie uitgeschakeld worden) Je hebt dan wel geen sport1HD wat niet helemaal een simultaan kanaal is van sport1.1. Wil je deze er ook bij hebben 9,95 p/m
Gerard 76 Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Origineel bericht van: Mister HaCk In het entertainment pakket zitten de sport 1.1 en 1.2 kanalen. Zoals aangegeven toekomst alleen in mpeg4 only(zal rond 31 dec 2010 mpeg2 versie uitgeschakeld worden) Je hebt dan wel geen sport1HD wat niet helemaal een simultaan kanaal is van sport1.1. Wil je deze er ook bij hebben 9,95 p/m Deze info is nieuw voor me. Is CDS de bron van deze stelling?
roymar Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Origineel bericht van: Mister HaCk In het entertainment pakket zitten de sport 1.1 en 1.2 kanalen. Zoals aangegeven toekomst alleen in mpeg4 only(zal rond 31 dec 2010 mpeg2 versie uitgeschakeld worden)Je hebt dan wel geen sport1HD wat niet helemaal een simultaan kanaal is van sport1.1. Wil je deze er ook bij hebben 9,95 p/m Deze is ook nieuw voor mij!! Bron?? Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Littlesat Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Citaat: Maar ik dacht dat de twee Sport1 zenders een bonus waren voor het ontbreken van twee van de vier voetbalkanalen. Bijna goed. Vroeger zat Tele2 Voetbal 1 en 2 in het Entertainmentpakket.... daar is het een historische compensatie van... niet het ontbreken van drie of vier (waarvan drie wel een zeer welkome toevoeging zal zijn). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen