Gast vandoorn Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Beste forum leden. Is er een manier om de FW dus de IRD bestanden uit te pakken? Ik dacht het is Linux dus misschien zou het met een Live-CD van Linux versie kunnen? Heeft iemand dit al eens geprobeerd? gr. Geert
Gast catw Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Geert, Er is een programma waar je het mee kunt lezen (niet met windows 7, heb ik even uitgetest en ik heb momenteel niets anders in de computers). Zal van de week (komende week) even Ubuntu op en computer installeren en kijken wat die er mee kan. Even op google zoeken naar Linux_reader.exe en je komt een eind verder. catw.
Gast vandoorn Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Ok. Bedankt ik ga snel zoeken. gr. Geert
Gast vandoorn Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Linux_reader.exe werkt niet. Ik kan de HDD niet openen. Ik ga het morgen even met een Live-CD van linux proberen. gr. Geert
Gast catw Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Oke, Zelf was ik even aan het zoeken naar een pc en kwam een mooie lnb tegen de Maximum AMBQ-24 monoblock voor de grotere schotels dus die gelijk maar ingepikt die ga ik er morgen voorzetten (ik had die van canaldigitaal voor 60 cm schotel) dus deze is beter voor mijn schotel. Zo kom je door een vraag naar een programma vanzelf betere dingen tegen. (wel op het lijstje gezet dat ik deze lnb heb ingepikt, rekening komt dan wel weer). catw.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen