Ga naar inhoud


Schotel moet van balkon af.


ido

Aanbevolen berichten

Het is aan de voorzijde woning. Denk dat ze niet zeker weten

dat het mijn schotel is dus vandaar een algemeen brief aan

alle bewoners van de pand. En ja als het echt niet lukt ben ik ook van plan om een voet te gebruiken...

 

sat1o.jpg

DM 800HDse , EMP DiSEqC S8/1, Maximum Multfocus E85 (7.13.19.23.28e) Alps*

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is precies wat ik in mijn vorige posting al schreef, hij zit aan het balkon vast.

Het is geen grote schotel dus zet hem op een tegelvoet en zover mogelijk naar achteren.

En doe hem ook zo laag mogelijk dan zie je hem niet vanaf de straat en is het probleem opgelost.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mannen moeten zwemmen, vrouwen drijven.

Let maar op in het zwembad.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ido
Ennn alé heb vandaag een nieuwe brief in de bus van mijn woningbedrijf! tired

Deze keer staat er :

---------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Bij brief van 1 juli 2010 heb ik de eigenaren van de schotelantenne(s) wonende in uw portiek gevraagd
de schotels voor 1 september 2010 te verwijderen.Tot onze spijt is hieraan geen gehoor gegeven.

Om in beeld te krijgen wie exact de eigenaar van de schotels is/zijn, zal binnekort aan
de bewoners van betreffende portieken, waar sprake is van deze onduidelijkheid, worden gevraagd een formulier te tekenen.
Hiertoe zal mijn collega xxxxxx langs komen.

Deze brief is automatisch aangemaakt en daarom niet getekend.

---------------------------------------------------------------
Denk dat het wel overtuigend zal zijn als ik sterk in me schoenen ga staan. Help help wil me lieve schotel echt niet weg !! frown
EEN Goede raad NOOIT TEKENEN zeker niet een formulier wat half blanko is,dit is een zeer linke truuk,ze kunnen achteraf dan zelf de rest invullen,dus schotel naar acteren en lager plaatsen,in deze situatie kan dit makkelijk .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties heren! wink

 

Het ziet er uit dat ik hem inderdaad op een tegelvoet ga zetten. Nu even afwachten wanneer mevrouw langs gaat komen

en ff zien wat zij wil laten tekenen en te zeggen heeft confused Ik laat nog wel weten hoe en wat...

 

grt ido

DM 800HDse , EMP DiSEqC S8/1, Maximum Multfocus E85 (7.13.19.23.28e) Alps*

Link naar reactie
Delen op andere sites

I.d.d. de schotel gewoon op een voet neerzetten, de lnb's kunnen binnen het balkon blijven als je de schotel ver genoeg naar achter schuift op een voet.

 

MAAR, mocht er iemand langskomen dan stuur je die linea recta weer weg!

Je gaat niet in op het hele verhaal deze persoon te vertellen heeft, als ze het er niet mee eens zijn dan sturen ze je maar een brief die aan jou gericht is.

Bij aangaan van je huurovereenkomst heb je getekend en daarmee moeten ze het doen, het lijkt erop of ze nog even achteraf het e.e.a. willen regelen om juridisch sterker te staan.

 

Zorg liever dat voor deze heer/mevrouw langskomt dat de schotel al verplaatst is, want ze kunnen een woning inspectie eisen en deze constructie word niet toegelaten i.t.t. een losse voet.

 

Succes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

 

Heb vandaag gebeld met me woonbedrijf nadat 1 of ander mevrouw langs kwam en ik de deur gewoon niet open deed smile Mevr. wijkbeheerder aan de telefoon was niet echt antusiast, ook nog beidehand en mocht volgens haar gewoon geen schotel op me balkon(ook tegelvoet) omdat er GSO word aangeboden crazy Ik proberen uit te leggen dat ik bepaalde sats nie kan ontvangen maar ze nam me niet echt serieus en verwees me gewoon door naar de GSO bedrijf.

 

Ik gebeld leuk gesprekje gehad met een meneer, en ongeveer de zelfde dingen gesproken wat wij hier ook doen.Ik was de enige in mijn straat die hun belde dus dat ze extra schotels neerzetten is moeilijk. tired

 

Ik ga dus een brief schrijven;

vermelden dat ik specifieke zenders wil bekijken die niet beschikbaar zijn met GSO. Mijn schotel op een tegelvoet ga zetten waarbij t niet aan de gevel vast zit(geen schade) + niet zichtbaar is en er geen gevaarlijke situaties kunnen ontstaan voor de omgeving. Meneer adviseerde mij niet over het juridisch gedeelte te hebben in mijn brief wegens verschillende meningen(uitspraken) van rechters. Ben ik wat vergeten ??

 

Ojah mijn excuses had t over het hoofd gezien wegens piepkleine letters in voorwaarden huurovereenkomst.Blijkt toch

dat er een voorwaarde is over schotels en dergelijke. blush Had geen zin om alles te typen dus heb t gewoon gescand smile

 

bijlage :

voorwaarden1.th.jpg

 

 

grt ido

DM 800HDse , EMP DiSEqC S8/1, Maximum Multfocus E85 (7.13.19.23.28e) Alps*

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het contract heeft men het over veranderingen aan het gebouw, dus dat zijn wijzigingen die je permanent aan het gebouw aanbrengt. Voor pluggen bijvoorbeeld moet je gaten boren, die zijn natuurlijk blijvend. Als je een parketvloer aan de ondervloer lijmt is dat ook blijvend.

 

Een schotel op een voet valt daar zeker niet onder, dat is geen blijvende verandering. Een schotel met klemmen vastzetten aan een hekwerk valt daar ook niet onder. Haal je de klemmen weer weg, dan is het hekwerk weer als voorheen, er is geen blijvende wijziging. Daarmee valt dit onder de eerste zin van artikel 9.1. Bij artikel 9.1.d. lijkt men van een vaste bevestiging uit te gaan, zoals aan de muur schroeven. . De andere voorbeelden gaan namelijk allemaal over dat soort verbindingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaten kun je ook weer vullen met daarvoor geëigend materiaal.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is in nederland ook zo dat:

Citaat:
Woningeigenaren mogen hun huurders niet zonder meer verbieden een schotelantenne op hun woning te plaatsen.

Schotelantennes.

 

Link - Lees de uitspraak van het Gerechtshof in Amsterdam

 

 

Alleen als er een gelijkwaardig alternatief is, zoals kabel of internet, of er om veiligheidsredenen geen antenne geplaatst kan worden, mogen eigenaren de plaatsing dwarsbomen. Dit stelt het Amsterdamse gerechtshof in een uitspraak die het in september vorig jaar deed, maar pas onlangs werd gepubliceerd.

Het gerechtshof verwijst naar een twee jaar oude uitspraak van het Europees hof voor de rechten van de mens, waarin in een Zweedse zaak het recht op informatievergaring zwaarder werd gewogen dan esthetische bezwaren. Dit hof beriep zich op artikel 10 van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dat de vrijheid van meningsuiting waarborgt.

 

Volgens huurrechtadvocaat Jurjan Adriaansens van AKD Advocaten en Notarissen, die niet betrokken was bij de rechtzaak, kunnen de twee uitspraken veel veranderen voor huurders. „Eerdere uitspraken van rechters waren erg verschillend.” Maar na een veertigtal rechtszaken over schotelantennes is er volgens Adriaansens meer duidelijkheid: „Nu blijkt dat een alternatief als kabel of internet niet alleen toegankelijk moet zijn, maar ook minstens hetzelfde zenderaanbod en beeldkwaliteit moet bieden.”

Dus het simpel weg verbieden in een huurcontract kan worden gezien als onredelijk beding, tenzij er daadwerkelijk een alternatief zoals bedoeld in de uitspraak van de rechter

 

Bron quote: NRC.nl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...