Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 --KLIK-- "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
vGnp Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Lijkt me hetzelfde effect als van TL buizen bij draaibanken: sampling frequentie. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
vGnp Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 nog eentje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Psychosammie Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Zeker een iPhone? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator Matchless Geplaatst: 3 september 2010 Moderator Geplaatst: 3 september 2010 Ik vermoed dat het komt door een slechte lens in die camera. Die zal verkeerd gegoten zijn waardoor er een rand of streep in zit wat deze vreemde effecten geeft. En de vorm van het vliegtuigraam zal ook zijn bijdrage geven. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Kimble Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Gok op het raampje in het vliegtuig. Fatsoenlijke opnames maken lukt me alleen vanuit een klein toestel zoals Cesna of een Heli. Zal ook wel lukken als je de deur openzet, maar ik ben liever binnen als buiten Zoek eens op youtube met "bending pencil". Ook een leuke grap die je zelf in huis kunt uitvoeren.
prutsie Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 1. Reflectie in het raampje. Als je zelf kijkt zie je een waas, door de sluitertijd van de telefoon / videocamera krijg je een stroboscoopeffect resulterend in wat je ziet. 2. Afbuiging zoals bij een lens door het raampje in samenwerking stroboscoopeffect. stroboscoopeffect = net zo iets als op tv het "achteruit" draaien van autowielen terwijl auto toch echt vooruit gaat. Wel grappig, groeten, Peter Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Eddy VL Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Daarom ... GSM-verbod op lijnvluchten: krijg je slappe propellers van... Eddy Vl
Kowalski Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout --KLIK-- Uitleg hier:http://www.iphoneclub.nl/86178/bijzondere-iphone-fotos-door-rolling-shutter-effect/ Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Moderator Matchless Geplaatst: 3 september 2010 Moderator Geplaatst: 3 september 2010 Dus toch weer een .. neh , ik zeg het niet Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
kees hekstra Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 ik heb hele andere propellers gezien op die site!!!!! Drs. IJzerbout Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Kimble Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Al iemand een paaldanseres vastgelegd met zijn IPhone.... Ben benieuwd of die ook los om de paal draaien.... fimpjes welkom
5620_gek Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 pas maar op voor je het weet is die paal verdwenen.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Dan is deze helicopter kanpper, die vliegt alleen op de staartrotor.
edbe Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 is het gewoon een foutje of een optie bij de Iphone 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen