Ga naar inhoud

Sept. 2010: MTV pakket Canal Digitaal nog steeds zwart!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een moderator heeft helaas de topic over de MTV's gesloten terwijl de "storing" nog steeds aan de gang is.

Hier dus al vanaf afgelopen mei geen beeld meer op de MTV's, na omruilen van mijn CDS kaart heeft die het spontaan even gedaan en was het weer net zo snel zwart als dat die gekomen was, daarna heeft ook de nieuwe kaart het niet meer gedaan.

En NEE, deze kaart zit niet in een sharepoule mocht deze discussie weer gaan oplaaien.

Heb twee keer een mail gestuurd naar CDS met de vraag hoe ze dit gaan oplossen en of ik nog compensatie krijg.

Tot op de dag van vandaag nog steeds geen antwoord gehad. mad

Geplaatst:

Ik heb ook een tijd lang geen beeld gehad op betreffende zenders .

Geen andere kaart gekregen wel bijna 8 x een update van de kaart aangevraagd en nu werken ze alweer een paar weken .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Ik denk dat Rootical de oorzaak ook ergens anders moet zoeken naast MTV/CD. De oorzaak lijkt me in ieder geval een samenloop.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eduard07
Ik denk dat Rootical de oorzaak ook ergens anders moet zoeken naast MTV/CD. De oorzaak lijkt me in ieder geval een samenloop.

sickshocked hier zit ik echt op te wachten Eduard.

Dit probleem ligt bij CDS alleen communiceren ze niet goed. zoals we gewend zijn van ze.

Let maar op dat er meer mensen melden die nog steeds geen beeld hebben.

Geplaatst:

Hier bij mij hetzelfde op de mtv's en de kaart zit nu alweer een week in zo'n stront c+ ontvanger(dat moest weer dwangmatig van c+).

En die geeft ook geen krimp op de mtv's.

De kaart zit weer gewoon in mijn vu+ en cccam.

Ze kunnen me de boom in met hun "philips" zooi.

In januari is het finito bij die firma als ze dat niet fixen. Vooral omdat er een dvb-c driver is voor de vu+ met een usb stick.

Dan ben ik over naar de kabel concurrent.

Helaas jammer dan voor c+ want ik heb topppakket met eredevisie en hd pakket.

Zo mogen zich eens bekijken hoe sky germany werkt.

Die heb ik al echt een jaar of 6 en nooit problemen of zoiets.

Coderingswissel bij die gasten... Geen probleem je krijgt een week of 3 voor de wisseling gewoon een nieuwe ontvanger en je kon ook nog kiezen tussen de merken.

En dat alles ZONDER betalingen, gewoon gratis.

Het is wel een simpel ding(technisat) maar is in geval van nood wel een werkend ding.

Maar nog nooit nodig gehad.

Geplaatst:
Citaat:
Coderingswissel bij die gasten... Geen probleem je krijgt een week of 3 voor de wisseling gewoon een nieuwe ontvanger en je kon ook nog kiezen tussen de merken.
En dat alles ZONDER betalingen, gewoon gratis.

Ja, maar ze waren dan ook bijna failliet en ik denk niet dat de toestand al veel beter is ondertussen.

Greets
Geplaatst:
Origineel bericht van: Rootical
Een moderator heeft helaas de topic over de MTV's gesloten terwijl de "storing" nog steeds aan de gang is.

Hier dus al vanaf afgelopen mei geen beeld meer op de MTV's, na omruilen van mijn CDS kaart heeft die het spontaan even gedaan en was het weer net zo snel zwart als dat die gekomen was, daarna heeft ook de nieuwe kaart het niet meer gedaan.
En NEE, deze kaart zit niet in een sharepoule mocht deze discussie weer gaan oplaaien.

Heb twee keer een mail gestuurd naar CDS met de vraag hoe ze dit gaan oplossen en of ik nog compensatie krijg.
Tot op de dag van vandaag nog steeds geen antwoord gehad. mad

En dat heb ik dus gedaan om de zaak overzichtelijk te houden
en te voorkomen dat er talloze draadjes over de MTV's komen smile

Er is een mooi en net draadje waar jij je verhaal kwijt kunt.
Dat 't niet opgelost is is oud nieuws.
Het is pas nieuws als alles weer werkt zoals het zou moeten.

In dit draadje kun jij jouw configuratie kenbaar maken.

Nieuwe draadjes plaatsen over niet werkende MTV kanalen heeft totaal geen zin omdat er al meer dan genoeg van deze draadjes zijn.

Ook hier gaat dus een slot op.

laten we met z'n allen proberen Sat4All overzichtelijk te houden wink

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.