Gast joost1963 Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Ik heb nu voor de 2e maal een Inverto scena stuk en wacht nu weer ruim 7 weken op reparatie. Bij de eerste ontvanger moest ik ook al zo lang wachten waar komt dit door. ?? Is er een tekort aan reserve onderdelen. Worden de ontvangers niet door de Nederlandse importeur gemaakt of wat is er met deze ontvangers aan de hand. 7 weken duurt wel erg lang.
Gerard 76 Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Heb je van je winkel niet een soortgelijke ontvanger te leen? Ik vind het wel heel erg lang duren trouwens. Hoe oud is ie? Als ie nog erg jong is dan had je,vind ik, een nieuwe moeten krijgen. Ik zou er achteraan gaan,dit lijkt nergens op.
Gast joost1963 Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Ik heb uiteraard wel een ontvanger te leen gekregen Echter is dit een SD ontvanger en geen HD. Dit is overigens de 2e Inverto ontvanger van de 2 die defect is gegaan. Bij de vorige duurde het ook meer dan 2 maanden en dat terwijl deze ontvanger indirect van de NL importeur af komt. Vandaar mijn vraag of de NL importeur deze zelf repareert of dat ze terug gaan naar het fabriek.
Gerard 76 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Deze vraag kun je beter aan de winkel stellen. Ik zou als ik jou was een HD tuner te leen vragen. Wat een verschrikkelijke service , zeg...
keessie100 Geplaatst: 16 september 2010 Geplaatst: 16 september 2010 Wat ik er van weet is dat de recievers retour gaan naar het buitenland ivm het garantie verhaal enzo. Wij hebben dat probleem ook en het ligt niet aan je dealer maar wanneer er weer eens een zending retour komt en dan hopen dat de jouwe er dan ook tussen zit.
jellesbode Geplaatst: 4 oktober 2010 Geplaatst: 4 oktober 2010 Ik heb er bijna 5 weken op moeten wachten. VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
Gast Duolist Geplaatst: 27 november 2010 Geplaatst: 27 november 2010 Origineel bericht van: joost1963 Vandaar mijn vraag of de NL importeur deze zelf repareert, of dat ze terug gaan naar de fabriek. De Nederlandse importeur repareert zelf, en snel en goed ook. De vraag is wel of jouw leverancier hem naar de importeur heeft gestuurd.
Sat Anico Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Heeft bij mij in het najaar van 2010 ook ongeveer twee maanden geduurd om via de firma ###naam van de zaak verwijderd### een Scena 5 gerepareerd terug te krijgen. Is overigens vermoedelijk een vaak voorkomend voedingsprobleem geweest. Van ellende heb ik in de tussenliggende tijd maar een verse Scena 5m laten komen via een ander bedrijf dus is de Scena 5 nu tot reserve gedegradeerd. Rebox 8401, Gibertini 125cm, LNB Inverto Twin Monoblock 23mm 6°. Canal+ app op Samsung TV en diverse Android devices. Locatie Andalucía, Zuid-Spanje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen