Ga naar inhoud

telefonie en gsm met sateliet ?

Aanbevolen berichten

Gast papalieven
Geplaatst:

Dag iedereen,

we hebben reeds een kleine twee jaar een sateliet, waar we (redelijk) tevreden over zijn.

Natuurlijk willen we die sateliet ten volle gebruiken. De twee oudste kinderen zijn nu op een leeftijd dat ze ook "gsm'en', en van daar mijn vraag : kan dit ook gebeuren via sateliet, en zo ja : welke apparatuur heb ik er voor nodig, en waar kan ik me hierover informern? Prijzen e.d.m.?

Geplaatst:

satelliet-telefoon.....even gogelen....je moet wel erg kapitaalkrachtig zijn voor zoiets...

Geplaatst:
Origineel bericht van: wanderer
satelliet-telefoon.....even gogelen....je moet wel erg kapitaalkrachtig zijn voor zoiets...

Inderdaad, de aanschaf alleen al. Bellen is nou ook niet echt goedkoop met 1,50 Euro/minuut maar altijd nog beter als een 5 jaar geleden ( tot 15 Euro per minuut bellen en gebeld worden ).

Huurprijzen van een satelliet telefoon rond de 14,95 per dag tot 275,= per maand.

Geplaatst:
Origineel bericht van: papalieven
Dag iedereen,

we hebben reeds een kleine twee jaar een sateliet, waar we (redelijk) tevreden over zijn.

Je woont in Poelkappele de satelliet hangt 36.000 km boven de aarde dan woon je toch daar maar is een lolletje. cool
Een satelliet zul je niet hebben die kost een tig miljoen maar een satelliet ontvanger.
En met een GSM kun je niet via de satelliet bellen wel met een satelliet telefoon. laugh

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen