Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nog steeds problemen dat de Autotimer niet wil opnemen van de HD kanalen. Dit is van toepassing op programma's waar ik specifiek een zender bij heb opgegeven, maar ook op programma's waar ik de zender vrij laat.

Het lijkt op hetzelfde als wat hier ook al is besproken, maar bij mij helpt het niet om de zenders opnieuw in te lezen (of ik doe dit niet goed). Op de SD kanalen werkt Autotimer perfect.

Iemand nog suggesties hoe ik dit aan de praat kan krijgen?

Overigens, als ik meerdere zenders opgeef in het zender filter, kunnen die dan allemaal gebruikt worden? Of geeft het een bepaalde prioriteit aan, b.v. als "SBS6 HD" en "SBS6" in de lijst staan, pakt ie dan de eerste waar het programma op wordt uitgezonden?

Geplaatst:

Oude image misschien ?

Probeer eens een nieuwe c.q. andere ?

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pilux
Origineel bericht van: SnijdeA
En iets anders proberen ?

Eh, ja, goed idee. Maar wat?

Ik zou OoZooN es proberen, is lekker simpel.
Sites mogen niet he ?
eh, google maar op een .de naam, of doe me een PM.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Geplaatst:

Heel simpel,

Flash de box met de nieuwste OpenPLi. Scannen naar zenders (dus niet de fastscan gebruiken) et voila (je zult echter wel zelf je boeketten opnieuw moeten inrichten of een standaardlijst dowloaden/bewerken).

Ook kun je de fastscan wel gebruiken, maar dan enkel bij selecteren de HD zenders in het mapje Canal digitaal gebruiken (omdat deze de verkeerde servicerefs hebben die bij de autotimer dan gebruikt worden indien ooit de fastscan optie is gebruikt).

Ps. Het zit in de servicerefs van je zenderlijst. Als je deze dus terug zet in een ander image werkt het net zo goed niet. Is geen imageprobleem, maar een foutieve instelling bij CDS in de fastscan optie.

Geplaatst:

Ik heb dit probleem ook gehad en heb dit opgelost om de zenders opnieuw in te scannen met de optie verwijder oude kanalen op de transponder.

De rede waarom dit niet goed werkt is omdat bv een HD veranderd is van transponder (verwisseld) met vtm hd daardoor was er dus 2 maal een een hd te vinden. Indien je de transponder opnieuw inscant met de optie verwijderen oude kanalen dan werkt nadien de autotimer weer.

Geplaatst:

Klinkt hoopvol.

Ik gebruik de Henksat settings. Zou ik dan eerst moeten scannen en dan pas de Henksat settings er overheen (na het opnieuw flashen)?

Ik neem aan dat als ik opnieuw flash ik niet de backup van mijn instellingen mag gebruiken in dit geval?

Geplaatst:
Origineel bericht van: pilux

Ik gebruik de Henksat settings. Zou ik dan eerst moeten scannen en dan pas de Henksat settings er overheen (na het opnieuw flashen)?

Met mijn laatste settings, geïnstalleerd op een verse flash waarop geen oude zenderlijsten staan en waarop géén CDS Fastscan optie is gebruikt zou het goed moeten werken.
Ik heb eerder al gewaarschuwd voor het gebruik van de fastscan in combinatie met de Autotimer.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Ik heb nooit fastscan gebruikt. Volgens mij heb ik naast Henksat settings alleen een enkele handmatige scan gedaan van bepaalde transponders.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen