Gast Geplaatst: 31 juli 2002 Geplaatst: 31 juli 2002 wie weet hoe het kan dat ik geen mtv vh1 kiosk k1 k2 kan ontvangen andere zenders zoals c+ tmf enz die heb ik wel ik onlang zelf een goldcard gemaakt met succes en ik heb diverse andere files geprobeerd om mtv enz te krijgen maar helaas. ik heb nokia 9302s met 54 triax schotel en op mijn menu om antenne in te stellen staat frequenties staat 15515 en volgens mij zit mtv enzo hoger kan de freq verstellen ofzo ? of is mijn schotel te klein of zijn mijn files niet goed of kan ik de codes zelf toevoegen ik heb er niets zoveel verstand van dus weet voor mij het antwoord met vr groet arie
prutsie Geplaatst: 31 juli 2002 Geplaatst: 31 juli 2002 volgens mij heb jij een canaal plus secabakje. als deze niet is voorzien van gepatchte software gaat dat inderdaad niet. of er gepatchte software voor jouw decoder is weet ik niet, even de zoekfunctie gebruiken van het board. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen