Turelure Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 Ik heb wel beeld op een andere receiver, daar lijkt ie wel connectie te hebben, maar op de dreambox doet ie nix meer... Hij zegt signaal 100 a > 19,2 b > 13 c > 23.5 d > 28 ik probeerde alles reeds, maar wil mij geen beeld geven, hij doet zelf geen auto scan.... iemand die hetzelfde meemaakte ? dit gebeurde allemaal na dat ik A en B (astra op A en hotbird op moest veranderen om mijn kaart te activeren in een canal plus box op A alleen
satencom Geplaatst: 3 september 2010 Geplaatst: 3 september 2010 je moet even kijken hoe de volgorde van de lnb's op de Diseqc Switch zijn aan gesloten die volgorde zet je ook in de ontvanger Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Turelure Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Geplaatst: 3 september 2010 Die zijn natuurlijk aangesloten zoals ik vertelde... In beide receivers dezelfde configuartie (met een oudere 7025 werkt het wel)
Loui (K) Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Ja dit probleem ondervind ik ook,als ik tuner A gebruik werkt het wel maar wissel ik de coax naar tuner B met de zelfde configuratie dan blijft bij mij alles op zwart ook naar opnieuw opstarten dus geen signaal.
EBOR Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Sluit eens een kabel direct aan, misschien is de switch kaduk. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Loui (K) Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Origineel bericht van: EBOR Sluit eens een kabel direct aan, misschien is de switch kaduk. Bij mij niet want op Tuner A schakelt hij wel,maar Tuner B blijft niks doen.Het is net of de DM8000 de B Tuner niet softwarematig inschakelt.Ik gebruik open Pli laatste versie.
Hoeba Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: EBOR Sluit eens een kabel direct aan, misschien is de switch kaduk. Bij mij niet want op Tuner A schakelt hij wel,maar Tuner B blijft niks doen.Het is net of de DM8000 de B Tuner niet softwarematig inschakelt.Ik gebruik open Pli laatste versie. Zijn al meer verhalen over hier. Zelf zet ik de ene tuner vast met pip en kijk dan op de andere, door te zappen, die het dan wel ineens doet. Schijnt een "verkeerde" instelling bij tuner configuratie te zijn, maar weet niet goed wat dan de goede zou moeten zijn ..... Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
dark-angel-djin Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 hier ook problemen mee gehad a / 7 grade b / 13 c / 19 d / 23.5 op tuner 1 aangesloten heb hele dag geprobeerd settiing er in gezet en laten scannen en al wat mogelij is had ee nvermoedde dat men disec switch kapot was TOT ik hem aansloot op tuner 2 settings er in en alles werkte meteen goed ik HOOP dat het bij u ook zo doende opgelost is veel succes
dream7020 Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Hier werkt het gewoon op tuner b. Net even geprobeerd op tuner a en ook daar geen problemen. Heb de satellieten zo aan gesloten Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Loui (K) Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: dream7020 Hier werkt het gewoon op tuner b. Net even geprobeerd op tuner a en ook daar geen problemen. Heb de satellieten zo aan gesloten Zo staat het bij mij ook! Tuner A/B het zelfde ingesteld alleen heb ik Hotbird op poort B maar dat maakt verder niks uit. Maar bij mij doet tuner B niks ook met deze instelling niet. als ik de Coax op Tuner B aansluit blijft hij gewoon A aangeven op het TV scherm.Hij schakelt niet om. Ook niet zoals ik al zij als ik de Dreambox opnieuw opstart.En dat ligt volgens mij gewoon aan de Software (bug).
DeBeek Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Even denken, Je hebt maar 1 kabel aangesloten op tuner A ? Je haalt de kabel uit tuner A en doet deze in tuner B ? En dan denk je dat de tuner dit weet en omschakeld naar tuner B ? Zal je dan maar uit de droom helpen, dat doet hij niet !
dream7020 Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Neem toch aan dat die instelling dan ook veranderd wordt Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Turelure Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Geplaatst: 21 september 2010 Nu gewoon antenne DIRECT aangesloten ...... zonder diseq, met directe aansluiting originele canal plus decoder werkt , geeft beeld maar met de dreambox 8000 geeft hij signaal -6%
Turelure Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Geplaatst: 22 september 2010 Tja stomweg gewoon de Hotbird terug op A gezet en Astra 19 op B alles werkte toen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen