Loui (K) Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Ik heb op mijn hdd (DM8000PVR) een film staan,het is een mkv bestand,maar nu heb ik geen geluid en de ene keer kan ik hem wel starten maar de volgende keer blijft hij gewoon zwart dus doet hij niks.hoe kan ik deze film omzetten met de zelfde kwalitijd (HD1080p) als ik nu ook heb maar dan wel met geluid en beeld.
Zuppelan Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Wat ikzelf merk is dat veel MKV's DTS-geluid hebben. DTS is iets waar Enigma (en mogelijk de hardware) niet mee overweg kan. De enige optie die je hebt is het geluid herencoderen iets anders, bijv. Vorbis. Daarbij moet je met mkvextract het geluidsspoor extraheren, en vervolgens met bijv. mencoder dit in een .wav omzetten, vervolgens met oggenc dit in Vorbix encoderen en vervolgens met mkvmerge weer in de ,mkv stoppen. Het is geen eenvoudig klusje.
winwiz Geplaatst: 11 september 2010 Geplaatst: 11 september 2010 Zet er een goede mediaspeler bij als je veel gedownload materiaal hebt. In veel mkv's zit nu eenmaal een DTS spoor (gelukkig) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Thomas2000 Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Kan je op een dm8000 niet gewoon de dts passtrough gebruiken? Mits je natuurlijk een receiver hebt die dat ondersteund. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen