Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Citaat: want? Dat heet topic kapen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
AcademyStar Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 nou volgens mij staat duidelijk dat het over ontvangst gaat van een nilesat transponder...staat duidelijk op de titel..
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 In dit geval was het beter een nieuw topic te openen want de topic starter (fatfreddy) schiet niets met jouw probleem op. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
AcademyStar Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 beschouw mij bericht als niet gezien hebben...
Gast sattaz Geplaatst: 5 september 2010 Geplaatst: 5 september 2010 Origineel bericht van: Fatfreddy Ik heb problemen om 12015 V goed te kunnen ontvangen. Signaalsterkte is prima, sterker dan een aantal andere transponders op Nilesat maar toch kan mijn Dreambox er geen stabiel plaatje van bakken. @Fatfreddy, Staat transponder 12015 V in de settingslijst van jouw Dreambox wel een FEC van 5/6? Misschien staat er nog een FEC van 3/4 (zoals dat vroeger was). Met vriendelijke groeten sattaz
Fatfreddy Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Geplaatst: 6 september 2010 Sattaz daar heb ik al naar gekeken en opnieuw laten scannen maar dat mag helaas niet baten. Ik zal er eens een andere decoder aanhangen kijken wat de resultaten dan zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen