Gast Miemel Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Goedendag, Ik kan met geen mogelijkheid NED1 HD aan het draaien krijgen? Weet iemand misschien waar het aan zou kunnen liggen?? Ik heb de volgende acties al ondernomen: Handmatig gescand : Geen beeld Automatisch gescand : Geen beeld Complete sat 23,5 gewist daarna sat gescand : Geen beeld Alle HD zenders van CD doen het gewoon alleen Ned1 HD niet?? Ik draai met de laatste Open PLI.en de settings van Henk. Mijn CD kaart geeft ook gewoon aan dat ik Emm's en Ecm's ontvang... Weet het even niet meer?? Hoop dat iemand de oplossing heeft voor mij?? Gr.Miemel
M_Z Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 En je weet zeker dat je CCcam2.1.4 gebruikt ? Met de vorige versies van CCcam had je inderdaad het probleem dat alleen Ned1HD het niet doet. M_Z
Gast Miemel Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Dank je M_Z na lang spitten in mijn geheugen Heb ik inderdaad de 2.1.4 overschreven met een 2.1.3 versie..Omdat er toen gesproken werd dat hierdoor de MTV's het weer zouden doen!! Ik heb hier niet meer bij stil gestaan omdat er in het applicatie menu 2.1.4 vermeld stond.... Inderdaad nu 2.1.4 opnieuw geinstalleerd en beeld. Sorry mijn excuses ik ga me die schamen Vriendelijke groet, Miemel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen