Gast Ballspeed Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Hier het volgende probleem Ik heb 2 digitv ontvangers (roemeens) aangesloten op een Twin lnb bij ontvanger nr1 heb ik kraakhelder beeld en bij de andere ontvanger nr2 strepen door het beeld haal ik uit ontvanger 1 de kabel los dan is op ontvanger nr2 het beeld wel kraakhelder weet iemand hoe dit kan??? mijn lnb is Smart TTx titaniun edition 0.2dB
satencom Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 als je de connectors verwisselt op de lnb wat gebeurt er dan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Ballspeed Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 Connectors verwisseld op lnb en wat schets mijn verbazing dat nu alle 2 de ontvangers haarscherp beeld weergeven bedankt maar hoe kan dit dan??? als ik ze terug doe heb ik weer het oude probleem
satencom Geplaatst: 4 september 2010 Geplaatst: 4 september 2010 ik vermoedt dat de lnb stuk is, ik denk dat 1 van de ontvanger te veel spanning of geeft naar de lnb Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen